Inlägg från: Nallebjörnis
|
-
-
ja dte tycker ja verkligen..4blommor skrev 2009-08-15 10:07:20 följande:haha eller hur!!! Gör inte kommunen det får vi morsor fixa det själva =) -
jag blev sjukskriven 50% fram till BF så ja jobbar lite som ja vill men 4 tim om dan iallafall.. så ja kan hänga på*b*
-
oki dte gör vi! trevligt!4blommor skrev 2009-08-15 19:24:46 följande:Tjejer...Vi ses vid "fontänen" i gropen på måndag då...:) (Går inte att ta miste då det bara finns en ;) -
Hej tjejer.. ja vet inte om ja kan komma imorgon.. första dan på jobbet.. jobbar iofs bara 50% men ida har ja sååå himla ont och kan knappt gå.. men hör av mig här inne när ja kommer hem.. jobbar till 11
Kraaaam
-
tack va snäll du är!08Mars skrev 2009-08-16 20:48:12 följande:Nallebjörnis: Hoppas det ger med sig! Krya på dig!
Nu är ja bara orolig.. hoppas FK godkönner det.. vet inte vad ja ska göra annars.. orkar ju kanppt gå jue.. massa människor som skrämmer än.. -
ja verkligen super!4blommor skrev 2009-08-16 20:59:11 följande:Vad jobbigt!! Hoppas att allt går bra!! Vi kikar in här vid 11 så vi inte missar dig =) Krya på dej!!
tack vad snäll du är!
tack tack!
kram -
tack så mycket!Hanniz84 skrev 2009-08-16 23:25:43 följande:vad tråkigt!hoppas att du mår bra så du orkar komma!krya på dej!
mår bättre nu på morgonen iallafall..
hör av mig
kram -
Hej tjejer...
har super ont i ida men såg ju att det blev inställt.. vi får tadet nån dag när det är fint väder!
kram
-
ja höst är mysigt.. men inte regn.. och blåsten...Hanniz84 skrev 2009-08-18 20:02:06 följande:ja, nu börjar det bli höstigt.. iofs gillar jag hösten, men kan gärna slippa regnet usch, stackrs liten vore kul om vi kunde försöka ses nästa vecka?
ja det tycker ja med!