Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Tjejer..Lite uppdatering vad jag gjort på senaste tiden står i min blogg.. ni ser adressen i min press.!
Tjejer..Lite uppdatering vad jag gjort på senaste tiden står i min blogg.. ni ser adressen i min press.!
Tack så mycket tjejer!!! Det värmer!!! Avbokade ett annat läkarbesök idag, pallade inte med o åka. Vill bara ha tors o få svar!
Nallebjörnis- du kan ju alltid fråga.. =) Nu har det troligtvis med att barnet ligger o trycker på njuren, men för säkerhets skull, e ju bara att lämna ett urinprov...:)
Nallebjörnis - okej, ne men de hade nog berättat det då. Så du behöver inte vara orolig för det. Var inte meningen att göra dig orolig om så är... Allt står ju i din journal ändå..
VIlle bara meddela att än en ggn har läkarna skrämt upp föräldrar i onödan (med ovillje visserligen men ändå) och jag har målat f*n på väggen! Men hur lätt är det inte att göra det???? Bär man på ett barn som läkarna säger har defekter..vem håller sig heeelt cool då???
hej tjejer!
VIll bara få ur mig lite..
Men detta måste vara den jobbigaste graviditeten jag varit med om!! Står inte ut!!! Är bara i vecka 22+3 o idag när mamma sa att det bara blir värre...jösses.!! alla mina 3 första var inte så här....Måste vara för att det e en pojke!! Jag har ingen energi, jag gör det jag måste... Soffan som förr var mjuk o skön..näää..golvet o mattan funkar..av nån anledning... helt galet!!!
Men det får vara värt det.. Vill ha pojken kvar så länge som möjligt.... puh....