Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

4blommor skrev 2009-09-13 14:26:45 följande:
    Åååh på Tisdag är det UL... Pirrigt... även om jag vet att jag bär på ett barn så kommer tankarna "undrar vad som finns därinne o om det rör sig osv" haha, knasigt kanske..:P Längtar i alla fall massa mycket!!! :D
    åh, spännande!

ska ni ta reda på könet?..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-15 14:18:34 följande:
    efter 3 flickor ska vi få en son... jisses om vi blev överaskade
    grattis!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-17 11:51:25 följande:
    Är det någon som går på Öppna förskolan i Eskilskyrkan??Man skulle ju kunna ses där då? ? ? Då vet alla vilka tider det är o kan man komma så gör man o efter skolan kan man ju fika?
    jag o "Flakey" pratade om att gå dit, inte nästa vecka, men veckan därpå..
    då är våra ca 2mån

så det kanske vore ngt för oss alla att göra?
    Nallebjörnis skrev 2009-09-17 15:31:02 följande:
    ja el hur! tack tack! en fråga till er tjejer som fött redan.. när ja är ute och går och så så typ ilar det ner iblygbenet.. vad är det? är det farligt? vad ska man göra?
    så gjorde det ofta på mej.. är väl att det trycker på lite neråt, o på nå nrev lr nåt när man är uppe o rör sej..
    det kändes på mej som om nån tryckte upp en elektrisk pinne mellan bena.

kan nog oxå va att den fixerar sej va det ngn som sa... men i mitt fall var det inte det eftersom min unge inte sjönk ner ngt alla..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

farligt är det inte...
    o går väl inte att göra så mkt åt... du får stanna upp o vila om det blir för obehagligt, själv gick jag på för det mesta o det brukade släppa under tiden lr när jag kom hem...
    det va sällan det blev värre allafall..

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Gyllan skrev 2009-09-25 18:45:24 följande:
    Hej tjejer. Nu har det blivit bebis här. Malva föddes den 22/9, 6 dagar innan bf. Hade värkar hemma i ungefär en timme innan vi kom till förlossning, där tog det 59 minuter, sedan var hon ute.
    grattis!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-27 20:24:40 följande:
    Tjejer..Lite uppdatering vad jag gjort på senaste tiden står i min blogg.. ni ser adressen i min press.!  Kram
    jag håller tummarna att allt är som det ska med eran son!
    kram!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-09-28 23:12:08 följande:
    Oj, inlägget klipptes av. Skulle fråga om någon ville ses i veckan? Kanske öppna förskolan? På torsdag kl. 13 är det gruppen för 0-12 mån, men kan även tänka mig den för 0-3 år som de har mån-torsdag om det passar bättre.
    jag o Isa hänger gärna på, på torsdag..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Cissi nu är det dax skrev 2009-09-30 14:07:14 följande:
    Nallebjörnis - det där lät inge roligt. Hoppas det går över snart! 4blommor - var inne och läste din blogg... Det går liksom inte att föreställa sig vad du går igenom. Visst skulle du får provsvaren imorgon? Lycka till! Jag ska på ul imorgon så jag kan inte hänga med på öf. Men kanske nästa vecka? Ni som varit där nu under hösten, är det många snoriga/sjuka barn? Tänkte lite på det här med svininfluensan. Vi kom hem från en grym vecka på Cypern. Mycket sol och bad blev det Och pojkarna stormtrivdes och var så duktiga. Jag har gått runt och varit sååå stolt över mina grabbar, som verkligen har charmat gäster och personal med sina små upptåg. Tror nog alla fick sig en liten flash av deras magar efter middagarna Det är liksom deras grej just nu. När någon tittar och hälsar på dom, så ska tröjan upp Inte för att dom hajar att jag har en bebis i magen men det är väldigt lustigt att det är mycket mage på dom just nu
    åh, härligt m semester!

..ohh.. spännande med UL.. jag börjar längta efter en nr 2 här oxå.. haha!!
    hoppas att allt går som det ska.. o att h*n inte visar upp sej för mkt (om ni nu vill att det ska va en överraskning

nästa vecka kanske vi kan ta en promenad m fika lr nåt..., är ju så härligt väder ute just nu!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

Flakey:  ska vi ses runt kvart, 10 i utanför då?.. va det i eskilskyrkan lr va den heter?

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

men gud va dum jag är!..

är ju torsdag imorrn!.. o då är jag inne m mammas sambo i stan, ska operera sej..
    så det blir lite svårt för mej att träffas.. sorry!

BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!