Fulast i världen!
Det tycker jag att jag är!
Jag har ingen kropp med former på rätta ställena så inga kläder sitter snyggt. Tycker att många mulliga människor är jättevackra och har verkligen vackra perfekt placerade former....men inte jag, jag är för opropertionerlig.
Mitt hår svarar inte på några dunderkurer utan är fortfarande torrt, spretigt och tunnt, jag har inte bad-hair-days utan bad-hair-years.
Min hy börjar kännas gammal och grå. Jag har stora porer och får ständigt pletor, dessutom har jag en stor pigmentsfläck i pannan som gör att jag ser ut som om jag inte tvättat mig på ett halvår.
Har tunna breda naglar som går av bara man tittar på dem och fula trasiga nagelband. Dessutom har jag handeksem vilket gör att jag i perioder har såriga händer.
Filar, badar och smörjer in mina fötter flera gånger i veckan men har ändå torra, vassa, hårda fötter.
Jag har mycket leverfläckar över hela kroppen och dessutom flera ärr eftersom jag tagit bort x antal ur hälsoaspekt.
Det finns mera men kontentan är att jag känner mig fruktansvärt o attraktiv och ful. Ville bara skriva av mig!