Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata

Phil & Ted syskonvagn del 15

vad har ni för åkpåse i eran p&t?
    funderar på hur jag skall göra i vinter. dottern är ju 2½år när syskonkommer, så behöver ju inte åkpåse så mkt, men jag tycker det är mysigt att ta långpromenader.
    och lillen ligger väl inte så länge i ligdel på vinter så behöver ju något gosigt till honom med (bf okt)
    passar p&t egna även i syskonsitsen? vilka andra åkpåsar passar? tycker p%t är lite tråkiga..

• zasata
    tezzi152 skrev 2009-07-30 16:36:09 följande:
    Undrar detsamma. Har en Elodie Details påse, den har jag provat i vagnen. Den passar jätte bra. Men är sugen på en Bugaboo Åkpåse som är designad av Paul Frank... Den borde väl passa??
    ja jag är med sugen på det, men det har jag sätt i och bugaboo är så bred nertill..
  • zasata
    Miniigirl skrev 2009-07-30 20:28:49 följande:
    Måste höra lite med er! HAr tänkt köpa en p&t sport, men har nu fått ett erbjudande att köpa en e3 från 07 för 4500kr, med många tillbehör... Men, vad är igentligen skillnaderna på sport och e3? finns det inge viloläge på syskonsitsen på e3? Är 4500 ett bra pris? vagnen är lite solblekt på speciellt sufletten, annars i fint skick... tacksam för svar!:)
    hur gammal är den? finns inget viloläge, sen har jag fattat att chassit inte är lika bra (rätta mig vid fel) ej ställbart handtag heller.
    jag tycker det var dyrt. beror på hur snabbt du måste ha en.
  • zasata
    Miniigirl skrev 2009-07-30 20:36:34 följande:
    Tack för snabbt svar... Den är från 07,alltså 2 år gammal... hm, då väntar jag nog hellre på en bra sport, om det kommer innom kort:) Viloläge är nog bra att ha då vagnenb kommre användas endel
    jag köpte en sport beg 2år för 3300kr med syskondel, liggdel, regnskydd, yv skydd, sidoväskor och resväska.
  • zasata
    Miniigirl skrev 2009-07-30 21:05:37 följande:
    Oj,. det var ju bra! är den i fint skick? var det på blocket du hittade den? Jag får hålla utkik, och hoppas på att det komemr upp något bra:)
    hittade den här på fl i köpochsälj forumet eller vad det är.. men man måste vara sanbb, mailat påt vå liknande från blocket men då för sent så do mvart sålda redan. men kolla ett par gånger om dagen så.
    japp jag tycker den var fin, visst man ser att den är använd, men fin för att vara 2 år tycker jag :)
  • zasata
    Matanza skrev 2009-07-31 14:45:03 följande:
    Hej Frågan har säkert varit uppe tidigare, Lillebror har växt ur cocoonen och jag måste fixa något mysigt till honom i liggläget då han är för liten för att sitta upp! Hur har ni andra gjort? Tänkte kanske om det fanns någon åkpåse man kunde köpa så man kan ha året runt? Han kommer nog ligga ett tag till och vädret är ju minst sagt växlande. Sen verkar det ju praktiskt med en åkpåse för det kunde ju täppt till hålet som blir nere vid fötterna för det känns som det skulle dra in det hållet... Tips mottages gärna!!
    nån liten madrass och täckte? eller åkpåse.
  • zasata

när ni har mjuklliften i, har ni nån kudde eller så då? känns som om man fäller både dragkedjor och spännen att den nästan lutar med huvudet neråt..

• zasata

frk Carlsson skrev 2009-08-03 19:06:47 följande:

zasata är du i en liknande situation som mig? vad tror du om det? jag har kollat runt lite på siter och det verkar inte som att varukorgen är ngt man kan köpa nytt nämligen...
    jo de kan man nog, kolla med kidzshoppen.se eller mammapappabarn.se
    nej inte än, men det har börjat gå hål på den, dock tänkt försöka sy upp den lite. och klippa till en dörrmatta att ha i eller bilmatta, sen när syskonsitter där. så då är det ju inte hela värden med ett hål..
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 15