• linjes

Svensk adopterad!

Me and my life skrev 2009-07-29 11:16:13 följande:

hahaha.. lämna honom ifred.. de kan han glömma.. jag har rätt att lära känna min egen pappa och dessutom rätt att träffa släckten också.. och jag hoppas att han har så pass mycket vett i hjärnan att han engagerar sig lite..
    Inte för att låta elak men det finns ju en anledning till att du blev bortadopterad,och det är ju rätt uppenbart att han inte vill ha kontakt med dig..Varför tvinga dig på? Du har ju dina adoptivföräldrar,duger inte dom?
  • linjes

Me and my life skrev 2009-07-30 10:40:15 följande:

du vet inte själv hur de känns att först ha kontakt med din biologiska pappa och sedan helt plötsligt så pang tar han bort sin mail vilket va den enda kontakt jag fick ha med honom.. fick inte hälsa på honom ute på stan, inte något... du tror att de är så lätt att bo i samma stad som sin biologiska pappa eller?? ska kontakta honom så han får veta och säga att de vore ju kul om han kanske ville ses någon gång för att få träffa sitt barnbarn.. på de viset får han uppleva det han missade me mej..
    Jag har en dotter som är bortadopterad av sin biopappa,så jag är nog rätt insatt
  • linjes

Me and my life skrev 2009-07-30 14:00:03 följande:

orka snacka med någon som bara vill trycka ner och få andra att må dåligt!
    Dax att växa upp? Läser du ens vad folk skriver eller är du så inställd på att alla är emot dig?

Det finns hjälp att få,föreslår att du börjar i terapi för att få ordning på dina känslor
Svar på tråden Svensk adopterad!