Name it vinterkläder,erfarenheter?
Är det någon som kan säga mig om deras overaller är bra eller dåliga? Vilken modell har ni haft,erfarenheter?
Är det någon som kan säga mig om deras overaller är bra eller dåliga? Vilken modell har ni haft,erfarenheter?
Ingen som har något att säga
Ja jag har en vinteroverall från name it .som min son nu växt ur..den är mörkbrun med ringar på i blått och grönt har jag för mig..Den har varit superbra..och kvaliten är med jtättebra..klarar mycket slask..lätt att ha på sig och andas bra
jag har bara bra att säga! kanonkvalitét och jätte fina kläder!
Hade en förra vintern. En med 2 dragkedjor (1 i varje ben om du förstår). superkvalite men lite små i storleken tyckte jag.
Vi har förra årets Name it mini overall, den med två dragkedjor och den var helt suverän! Varm och vattentät, blir samma iår!! Så Nöjd, hon satt i snöpölar, kröp i blötsnö, aldrig läckte den det minsta!
Detta låter ju bra blir nog en sådan då,undrar när overallerna kommer i butik?
Vi bor i småland och tyckte inte att den var för kall. Och precis som Sippan 81 hette den mini.
Vi hade en name it overall förra vintern! kanonbra!
Min dotter hade en också, mellanmodellen kostar runt 700 tror jag. De har 3 olika om jag inte minns fel, kom ihåg att den billigaste hette slalom. Kan det ha varit super våran hette? Ja den var superbra iallfall : )
Har en vinerjacka till min 4,5 åring från Name It, köpte den förra hösten o den e fortfarande hel o har varit jättebra. Han är frusen av sig men har inte frusit i den o den har varit vattenavstötande osv... Kostade 700 men klart värd pengarna
vi hade en name it mini till minsta dottern förra året, jag är hel nöjd med den, tunn och smidig men ändå varm och stod emot väta bra, så det blir en name it i år med.