• Wilmis07

Name it vinterkläder,erfarenheter?

Är det någon som kan säga mig om deras overaller är bra eller dåliga? Vilken modell har ni haft,erfarenheter?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Svar på tråden Name it vinterkläder,erfarenheter?
  • Wilmis07

Ingen som har något att säga

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Night Angel

Ja jag har en vinteroverall från name it .som min son nu växt ur..den är  mörkbrun med ringar på i blått och grönt har jag för mig..Den har varit superbra..och kvaliten är med jtättebra..klarar mycket slask..lätt att ha på sig och andas bra

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Majan78
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-30 20:45:32 följande:
    Ja jag har en vinteroverall från name it .som min son nu växt ur..den är  mörkbrun med ringar på i blått och grönt har jag för mig..Den har varit superbra..och kvaliten är med jtättebra..klarar mycket slask..lätt att ha på sig och andas bra
    Den har vi också haft i vinter. Varit nöjd med den, den är lätt och smidig och står emot väta bra. Men när det varit som kallast har vi haft en varmare overall att byta till.
    ♥ Go´ungen ska bli storebror! ♥
  • piggen

Hade en förra vintern. En med 2 dragkedjor (1 i varje ben om du förstår). superkvalite men lite små i storleken tyckte jag.

• Sippan 81

Vi har förra årets Name it mini overall, den med två dragkedjor och den var helt suverän! Varm och vattentät, blir samma iår!! Så Nöjd, hon satt i snöpölar, kröp i blötsnö, aldrig läckte den det minsta!

• Wilmis07

Detta låter ju bra blir nog en sådan då,undrar när overallerna kommer i butik?

• Wilmis07
    Majan78 skrev 2009-07-30 20:47:07 följande:
    Den har vi också haft i vinter. Varit nöjd med den, den är lätt och smidig och står emot väta bra. Men när det varit som kallast har vi haft en varmare overall att byta till.
    Såg att du inte tyckte att den var tillräckligt varm,men kollade in att du bodde i Örnsköldsvik där blir det nog kallare än i Blekinge
  • piggen

Vi bor i småland och tyckte inte att den var för kall. Och precis som Sippan 81 hette den mini.

• Virrpirr

Vi hade en name it overall förra vintern! kanonbra!

• Friday

Min dotter hade en också, mellanmodellen kostar runt 700 tror jag. De har 3 olika om jag inte minns fel, kom ihåg att den billigaste hette slalom. Kan det ha varit super våran hette? Ja den var superbra iallfall : )

• Smuhlan

Har en vinerjacka till min 4,5 åring från Name It, köpte den förra hösten o den e fortfarande hel o har varit jättebra. Han är frusen av sig men har inte frusit i den o den har varit vattenavstötande osv... Kostade 700 men klart värd pengarna

• yodi

vi hade en name it mini till minsta dottern förra året, jag är hel nöjd med den, tunn och smidig men ändå varm och stod emot väta bra, så det blir en name it i år med.

Svar på tråden Name it vinterkläder,erfarenheter?