• Lotta71

Har du köpt barnvagn på "Bra barnvagnar.com"?

Hej!

Funderar på dessa barnvagnar, är de bra trots priset är så lågt? Har du någon erfarenhet?
    Är intresserad av både Duo och Jogger

De ser så himla fina ut, alla tillbehör ingår, o de kostar bara 2500kr

• Svar på tråden Har du köpt barnvagn på "Bra barnvagnar.com"?
  • MM08

Hoppas du får ett svar,är nyfiken jag också

• Lotta71
    MM08 skrev 2009-08-03 22:37:13 följande:
    Hoppas du får ett svar,är nyfiken jag också
    Verkar inte vara så många som har köpt vagn här Konstigt, för de ser verkligen så himla fina ut!
  • Zelmilainen

vet en eller två här inne som köpt vagnar därifrån. de uppfyller dock inte mina krav, därav att jag inte kommer köpa därifrån.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Armani

Vi köpte en jogger/trehjuling från babyonnet.com och enligt vissa så ska det vara samma vagn som brabarnvagnar.com säljer. Kan inte säga till 100% att det är så, väldigt lik är dom då iaf Vi är väldigt nöjd med den vi har.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Till Ljudet Av Blixtar & Dunder Skedde Ett Under, Vår Alicia Är Här 081015♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Lotta71
    Zelmilainen skrev 2009-08-05 08:39:44 följande:
    vet en eller två här inne som köpt vagnar därifrån. de uppfyller dock inte mina krav, därav att jag inte kommer köpa därifrån.
    Vad är det för krav som de inte uppfyller då?
  • Lotta71
    Zelmilainen skrev 2009-08-05 08:39:44 följande:
  • Zelmilainen
    Lotta71 skrev 2009-08-05 13:20:49 följande:
    jag vill ha en fyrhjuling med två roterande hjul fram... =)
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • LindaL78
    Lotta71 skrev 2009-08-04 21:04:01 följande:
    Verkar inte vara så många som har köpt vagn här Konstigt, för de ser verkligen så himla fina ut!
    Vi har den trehjuliga vagnen och är supernöjda med den, den fyrhjuliga är oxå prisvärd såvida inte rörliga framhjul är ett krav...
Svar på tråden Har du köpt barnvagn på "Bra barnvagnar.com"?