• Miililoo

Någon annan som är synsk / Har sanndrömmar?

Har själv det och viste både hur mina förlossningar skulle gå med mina barn samt vilket könd et va på de bädde men även andra saker i mitt liv som hänt har stämt ifrån innan då man "sett" det i drömmar osv.

Många säjer alltid att det är kul för mig att ha den "gåvan" men det är inte alltid en gåva att se mindre roligare saker som kommer ske.

Finns det fler här inne som har dethär?

• Svar på tråden Någon annan som är synsk / Har sanndrömmar?
  • försök2

Hej

Ja jag drömmer ofta sanndrömmar vissa är ok och vissa är inte alls roliga
    ibland skulle jag vilja undvika såna drömmar ..det är ingenting man kan styra..antingen får man vara glad och tacksam att man har en sån gåva eller kanske acceptera att leva med det...men ibland skulle jag vilja slippa

försök2

• osisen

jag har ahft en som jag vet om.. en sån himla tydlig dröm.. drömde att jobbakompisen var gravid å skulle få barn.. sa det till henne å hon bara skrattade åt mej.. hon ska ju itne ha några barn alls.. två veckor senare ringer hon å säger att du ahde rätt jag är gravid..
    fick även ett datum som från början såg ut att sätmma bra men har flyttat fram efter ul två veckor så nu vet ja inte.. får väl se när bebis kommer

• osisen

men vill tillägga att ja inte tror jag är synsk på nåt sätt det var bara den där gången.. :D men jag är lite stolt över det så jag måste ju få skryta ;P

• Miililoo

Nu har jag börjat drömma samma dröm igen att jag kommer få en dotter igen men när e inte säkert.

Sen andra drömmar som stämt. Vissa är faktist läskiga och jag blir rädd många ggr.

Man man få hjälp att tyda vissa drömmar?

• försök2

Hej

jag tycker att man skall gå på känslan...intuition...när jag analyserar mina drömmar så brukar först o främst tänka på vad som händer i mitt liv osv
    sen brukar jag prata med en vän som är medium och hon brukar hjälpa mig på att vara uppmärksam beroende på hur stark min dröm var

Försök2

• Bellaru

hej jag drömmer sanna drömmar har gjort det sen jag var liten kan med känna på mej grjer som ska hända det kan spelas upp i mitt huvud som en tanke men jag e väldigt dålig på att lyssna på det tyvärr:(

• Dilong

Ni som drömmer sanndrömmar: Berätta här i tråden vad som ska hända. Stämmer alla drömmar kanske vi skeptiker håller käft ett tag...

• Miililoo
    Dilong skrev 2009-08-04 15:59:57 följande:
    Ni som drömmer sanndrömmar: Berätta här i tråden vad som ska hända. Stämmer alla drömmar kanske vi skeptiker håller käft ett tag...
    det e inte så att man kan planera att se utan det bara kommer
  • skrutteluttan74

Jag drömmer ofta sann drömmar...en del är så skruvade och inte sanna,medans andra är det,men dom kan vara formulerade lite underligt..har vart sådan sedan barns ben...

Dilong skrev 2009-08-04 15:59:57 följande:
    Klart inte alla drömmar stämmer...oftast är det då ngt hänt eller ska hända,ibland vågar man inte ens berätta det,för det verkar så sjukt...
    Ni som tillhör "skeptiker klubben" går ändå inte att få tyst på ,föräns något händer er själva,det löns inte ens försöka,det har jag lärt mej av alla år
    Har en bror som tillhörde...observera...Tillhörde...
    Men då våran mamma låg för döden hände inte bara en grej som fick honom att ändra uppfattning...
    Men efter ,då mamma dött så fortsatte vissa saker att hända...Då frågade jag brosan om han tillhörde skeptiker klubben ännu ??...
    -"Vet inte ,kanske"svarade han.
    Någon månad efter hände en sak,som fick han att ändra sej för alltid skulle jag  tro,
    Han krockade med en älg,så hans "stora feta" merca,blev en liten golf i storlek, han bröt nacken på två ställen & såg i detta tillfälle mamma & jag tror det va hans farmor eller om de var morfar...minns inte...
    Han är frisk idag och jobbar... 
  • Baby anastasia

Jag drömmer också sanndrömmar, det kan vara jobbigt. Jag drömmer bara hemska drömmar om det är sanndrömmar. Som en varning. Jag drömde för ca 1 månad sen att min mans kompis i hans hemland blev skjuten, min man bad honom vara försiktig. Några veckor ringde dem min man och berättade att han blivit skjuten. Det känns overkligt. Jag drömde ett tag att folk var ute efter att skada min son som är 1 år. Efter det hände det mkt med min son, han slog sig överdrivet mkt och hårt, han fick sys i pannan och blev sjuk lätt.

• Zwoom

Åh en gammal tråd som jag startae med mitt förra nick Ja drömmen stämde ju med att jag fick en dotter hihi....

My family makes me the happiest mom / wife
  • SamireSimone

jag har sedan 40 år tillbaka  ,  men sedan har jag upplevt många förluster, har innan intensivvården jag genomgick i 2 timmar  nyligen drömt om att jag stod vid en gräns mot andra sidan, även då folk avlidit jag känner då har drömmarna kommit

jag har haft telepati med syskon vid akut fara

jag har drömt mängder med drömmar  om läget i världen , det händer inte ofta men jag har kontakt med andra sidan

• Maggan42

Jag har drömt sanndrömmar sedan barns ben. Drömde om vem som skulle ta oskulden några år innan det skedde. Killen jag inte kände och varken träffat. En annan dröm berättade 1år innan att någon mycket nära anhörig skulle bli allvarligt sjuk och en annan nära dö. Ett år efter då blev min mor sjuk och aldrig blivit bra igen. Min ex tog livet av sig. Hur många sådana drömmar sim helst men det är bara vissa som sticker ut och gör mig orolig på riktigt. Oftast drömmer jag dessa mellan 3:00-6:00, märkligt nog. Jag har lärt mig skriva upp dom. Själv är jag inte stolt el skrytsam. Känner mig ensam och knafig mannen nickar bara.

• Maggan42

Hej! Jag drömmer sanndrömmar. Gjorde det precis för några dagar sedan igen. Vad ska jag säga om det. Dom bara kommer och jag får skriva ner dom som sticker ut, som gör mig extra orolig. Vet ej om jag gillar gåvan för mest får jag förvarningar som jag ändå inte kan göra något åt. Gråter bara extra mycket efteråt trots att jag är lite mer förbered på något vis. Skönt att läsa att fler drömmer som jag. Mina sanndrömmar drömmer jag oftast mellan 3:00-6:00 konstigt nog. Sörjer våran gulliga fina katt dom dog här om dagen. Då kom drömmen på campingen några timmars bilväg hem. Inte kunde jag göra något då. Blev orolig och anade något!

• En sann dröm

Jag hade en sann dröm natten till idag. Jag fick se killen som var med i den, men resten av händelserna som var med i drömmen skedde inte i verkligheten.

Svar på tråden Någon annan som är synsk / Har sanndrömmar?