Jag drömmer ofta sann drömmar...en del är så skruvade och inte sanna,medans andra är det,men dom kan vara formulerade lite underligt..har vart sådan sedan barns ben...
Dilong skrev 2009-08-04 15:59:57 följande:
Ni som drömmer sanndrömmar: Berätta här i tråden vad som ska hända. Stämmer alla drömmar kanske vi skeptiker håller käft ett tag...
Klart inte alla drömmar stämmer...oftast är det då ngt hänt eller ska hända,ibland vågar man inte ens berätta det,för det verkar så sjukt...
Ni som tillhör "skeptiker klubben" går ändå inte att få tyst på ,föräns något händer er själva,det löns inte ens försöka,det har jag lärt mej av alla år

Har en bror som tillhörde...observera...Tillhörde...
Men då våran mamma låg för döden hände inte bara en grej som fick honom att ändra uppfattning...
Men efter ,då mamma dött så fortsatte vissa saker att hända...Då frågade jag brosan om han tillhörde skeptiker klubben ännu ??...
-"Vet inte ,kanske"svarade han.
Någon månad efter hände en sak,som fick han att ändra sej för alltid skulle jag tro,
Han krockade med en älg,så hans "stora feta" merca,blev en liten golf i storlek, han bröt nacken på två ställen & såg i detta tillfälle mamma & jag tror det va hans farmor eller om de var morfar...minns inte...
Han är frisk idag och jobbar...