ni får ursäkta, men HURIHELVETTE kan ni tycka att det är INTRESSANT att veta något om domedagen???
jag personligen är totalt vettskrämd o blir helt deprimerad när folk pratar om det!
jag personligen vill inte ens tänka på att det "kommer" en domedag!
försök att se er in i detta, som jag gör det: (OM domedagen skulle infalla då!)
mina barn, som jag givetvis älskar över precis allt annat, Jonathan som fyller 4 iår och Jaana som är ca 1½ år nu, kommer aldrig bli vuxna, inte ens tonåringar!
Jonathan kommer inte ens hinna fylla 7 år, för han kommer dö dagen innan sin födelsedag. (mao han fyller den 22) Jaana kommer aldrig ens få börja 1:a klass.. vetskapen av att jag ALDRIG kommer få se mina barn växa upp är.. ja, jag kan inte ens beskriva känslorna jag känner för det! jag blir skrämd o lessen rent ut sagt! jag kommer vara med om att bli mormor, eller farmor.. jag kommer aldrig få en framtid med mina barn med andra ord!
är inte det hjärtskärande om något?! (jag syftar inte på bara mig då.. syftar givetvis på varenda kotte på denna jord)
förstår ärligt talat INTE folk som inte förstår mig. "men hallå, det är lugnt, det är LÅNGT kvar! " har jag hört folk säga. LÅNGT?!??!!???! så TRE år är långt?!?!?!?
jo beror väl på vad man syftar på.. men DOMEDAGEN!!!!! ALLA kommer dö!
du, jag, din mamma, dina barn, hon i kassan på ica, britney spears, kungen.. ALLA!
försök tänka lite SÅ o kom SEN o säg att du/ni tycker att domedagen är INTRESSANT.
eller det kanske är nån mer som håller med mig???
jävla idioti!