jaghopparhögt skrev 2009-08-06 20:02:59 följande:
färgglad regnbåge skrev 2009-07-31 13:01:23 följande:
Källa tack.
det där har jag oxå läst på massa ställen! googla! nån av alla ställen man hittar allt på måste ju va någelunda "seriös", med andra ord, inte folk som sitter o skriver ihop en hemsida ENBART för att locka läsare. Utan folk som verkligen tror på det! ja, ni fattar.. det var så jag hittade all info.. finns även MASSA klipp/nyhetsinslag på youtube.
läste nånstans, minns ej var.. men personen hade iaf skrivit att:
någonstans på jorden finns det som ett skyddsrum(eller va man ska kalla det) dit alla som vill kan söka skydd. NÄR det händer vill säga. man skulle tydligen kunna hitta ledtrådar o sånt på nätet om vart stället låg, om man letade NOGA.
detta rum/lokal/bunker/whatever skulle klara av undergången. (?!?!?!?!?!!!!!!)
MEN, (jag har givetvis svårt att tro på detta) vem fan letar "noga" på internet för en sån sak? finns säkert puckon som skulle lägga ut "falska ledtrådar". OCH internet är JÄVLIGT stort! lycka till o leta lixom. ;)
för det andra, säg att jorden träffas av den där meteoren/planeten x/whatever.. då tror dom på fullaste allvar att den där bunkern skulle hålla?
för det tredje, ska dom packa folk ovanpå varandra där då eller? om infon om vart bunkern finns är lätt att hitta, säg att nån geek hittar det, han berättar för sin familj o vänner, o dom berättar för sina familjer o vänner. osv osv.... och om alla är välkomna att komma dit?! dom kan väl för det första inte köra bort folk därifrån i ett sånt läge?! det andra, som sagt, dom lär ju få packa folk som sillar! ryktena kommer ju spridas SNABBARE än elden i ett sånt läge!
aja.. tycker det låter så.. löjligt?! visst, det kanske är sant att dom bygger nån typ av bunker nu. men varför måste man då leta som en galning för att hitta det? just för att det inte ska bli för mycket folk kanske..?
jaaa.. folks teorier.. vissa kan ju va rent ut sagt skrattretande/ bara allmänt sjuka!