Trådiga flytningar - när släpps ägget?
Brukar få trådiga äl-flytningar när äl är på G. Men det jag undrar är, har ägget släppts när man får dessa flytningar eller betyder det att det är påväg att släppas?
Någon som vet?
Brukar få trådiga äl-flytningar när äl är på G. Men det jag undrar är, har ägget släppts när man får dessa flytningar eller betyder det att det är påväg att släppas?
Någon som vet?
Jag får såna flytningar innan äl och tills samma dag jag har äl. Dagen efter äl brukar dom försvinna. För mej kan dom börja allt från 3 dagar till 3 veckor innan äl.
Någon fler?
Man brukar ha trådiga flytningar ca 3 dagar innan äl. Vet inte om jag har tre eller nån mer dag. Äl sker på den sista dagen av trådiga flytningar.
Själv har jag dessa trådiga geleaktiga flytningar en dag. Har blivit gravid tidigare men nu får jag ingen stegring på stickan. Vad är det som gör flytningen? Är inte den hormonpåverkad? För andra månaden i rad kommer flytningen men tydligen ingen äl eftersom jag testat med CB sedan 1 vecka utan stegring. Vad tror ni?
Fick stegring idag. Vilken tur att jag köpte ett paket till och fortsatte testa. Hade trådig flytning i torsdags och sedan ingenting men idag kom stegringen så kanske det blir en äl iaf :O)
Jag har ÄL-flytningar i 5 dygn, på det 5:e dygnet har jag ÄL. Jag tror det är möjligt att man har ÄL-sekret utan att man märker det i några dagar och att det kan öka när man närmar sig ÄL. För min del har jag jättemycket dagen innan och samma dag.
Ja, idag testade jag igen men ingen stegring så antar att det var igår. Hade typ mensvärk hela kvällen.
Tack för era svar!
Tessie80 : Ja det låter som att det kan stämma, har inte testat med äl-stickor själv så vet inte riktigt hur det fungerar.
Tänkte gjort det denna gången men blev inte av att jag köpte några.