• ÖNadja

Vars kan jag köpa vagn i Boden, Piteå eller Luleå?

`Vad finns de för ställen bortsett från Barnens hus och Asko möbelhus?

Är ute efter en sulky för ca 1000 spänn.

vill ha tips på butiker, inte blocket.. =)

• Svar på tråden Vars kan jag köpa vagn i Boden, Piteå eller Luleå?
  • Mymemlan

Tror cykelstället i stan säljer nå barnvagnar, men vet inte om det är sulky. Men sen finns det typ inga andra ställen. Du kan ju beställa på internet också, men sen är det nog slut på butiker tyvärr. Men dom har ju fina på barnens hus! =)

• ÖNadja
    Mymemlan skrev 2009-07-31 14:51:02 följande:
    Tror cykelstället i stan säljer nå barnvagnar, men vet inte om det är sulky. Men sen finns det typ inga andra ställen. Du kan ju beställa på internet också, men sen är det nog slut på butiker tyvärr. Men dom har ju fina på barnens hus! =)
    Vilken stad menar du..? =)
  • KattenKorven

I luleå verkar det inte finnas så mycket andra ställen än Barnens Hus. Jag letade i somras, utan resultat.

• Mymemlan
    ÖNadja skrev 2009-07-31 17:10:49 följande:
    Vilken stad menar du..? =)
    Luleå menar jag. Lite trött i mössan elr nå. Skyller på graviditeten =D
  • mother of

Jysk (Luleå) har väl vagnar, nån enstaka om jag minns rätt..

• Mymemlan

Ja just ja, dom säljer med disneymotiv. Sen säljer coop en fin svart sulky =)

• PyretX

Cykel & Fritid i Piteå säljer vagnar. Tyvärr har jag själv inte varit dit, så jag vet inte vad det är för vagnar dom har.

En fundering bara: Finns det för litet utbud av butiker som säljer barnvagnar, speciellt nu när inte Babyproffsen finns här, eller?

• ÖNadja
    PyretX skrev 2009-07-31 23:03:06 följande:
    Cykel & Fritid i Piteå säljer vagnar. Tyvärr har jag själv inte varit dit, så jag vet inte vad det är för vagnar dom har. En fundering bara: Finns det för litet utbud av butiker som säljer barnvagnar, speciellt nu när inte Babyproffsen finns här, eller?
    Absolut så är det för få ställen som säljer vagnar!

måste nog ringa dom i piteå å höra vad dom har för nå.

Har sett den på coop å den va jätte fin förutom att viloläget va så kort.
  • PyretX
    ÖNadja skrev 2009-08-01 15:37:58 följande:
    Absolut så är det för få ställen som säljer vagnar!måste nog ringa dom i piteå å höra vad dom har för nå.Har sett den på coop å den va jätte fin förutom att viloläget va så kort.
    Så det är inte bara jag som tycker urvalet av vagnar är kasst här. Skönt...
    Jag har också planer på ett sulky köp och den jag har förälskat mig i är Babyjogger city minin på Barnenshus, men dyr....
  • ÖNadja
    PyretX skrev 2009-08-01 22:54:09 följande:
    Så det är inte bara jag som tycker urvalet av vagnar är kasst här. Skönt... Jag har också planer på ett sulky köp och den jag har förälskat mig i är Babyjogger city minin på Barnenshus, men dyr....
    Är det den tre hjuliga som va sjukt lätt att vika ihop å går på strax över 3000?
Svar på tråden Vars kan jag köpa vagn i Boden, Piteå eller Luleå?