Varför alla dessa onödiga kommentarer?
Man ställer en fullt logisk fråga och får ett bitskt svar tillbaka som mer eller mindre hintar om att man skulle vara helt imkompetent eller rent av korkad.
Vi är ju alla i mer eller mindre liknande situationer här och många har inte fått sitt första barn än. Därav inte per automatik att man är dum, eller? ;)
Var det inte så att alla nån gång var nybörjare och att nån sa att man skulle fråga på? Annars lär man sig väl inte eller? Inga frågor är dumma i min mening.
Åsikter kan vara en annan sak men det är ju faktiskt så att man har rätt till sin egen och gillar man inte någon annans kan man ju hellre välja att inte kommentera den, såvida den inte är alldeles för provocerande, men i det fallet är det ju bättre att bara anmäla den än att dra det till en tråkigt lång och onödig "kasta skit" tråd. Eller?
Jag tycker vissa forum här är superbra men ibland när man skriver i forum där några användare varit längre än en själv och hunnit "bekanta sig" med varandra så blir "nykomlingen" idiotförklarad istället.
Visst, man kan ju ha sina hormonsvängningar och bli en riktig bitch, men för sjutton kontrollera dem!
Här ska ju vara roligt!
Tack för mig o kram till alla som gillar att diskutera och informera, inte håna.