• lillamye

söker mörkläggande rullgardin med barnmotiv/princessor på men vart finns det?

håller på bygga rum till dottern och letar nu rullgardin.

har sett nångång att det finns med prinseesor på men minns ej vars.

vet ni om några fina barn rullgardiner till en prinsessa?

• Svar på tråden söker mörkläggande rullgardin med barnmotiv/princessor på men vart finns det?
  • Blushie

Jag skulle föreslå en vanlig rullgardin och sätta på Wallies eller nåt liknande med prinsessmönster, jag som så gärna vill ha barn och är inredningintresserad har det i åtanke när jag ska planera barnrum vi har ganska breda fönster så det funkar inte med standardmått, googla på wallies så kommer det fram massor!

• lillamye
    Blushie skrev 2009-08-06 10:38:34 följande:
    Jag skulle föreslå en vanlig rullgardin och sätta på Wallies eller nåt liknande med prinsessmönster, jag som så gärna vill ha barn och är inredningintresserad har det i åtanke när jag ska planera barnrum vi har ganska breda fönster så det funkar inte med standardmått, googla på wallies så kommer det fram massor!
    tro du dom faster på en rullgardin som rullas upp och ned så ofta?
  • Starlight10

På Coop finns de rosa rullgardiner med prinsesskronor på=) Söta e de!

• lillamye
    Starlight10 skrev 2009-08-06 19:29:35 följande:
    På Coop finns de rosa rullgardiner med prinsesskronor på=) Söta e de!
    ok är dom mörkläggande?så inget skiner igenom?vill ha bäcksvart

vet ikea har bra fast dom är bara mörkblå med sånt där extratyg bak som inte lyser igenom.
  • Starlight10
    lillamye skrev 2009-08-06 20:14:03 följande:
    ok är dom mörkläggande?så inget skiner igenom?vill ha bäcksvart vet ikea har bra fast dom är bara mörkblå med sånt där extratyg bak som inte lyser igenom.
    Ja de stod så på dem! Men har inte dem själv men man borde kunna lita på de antar ja=) Ska köpa sådana själv till vår lilla dotter.
  • Bast

Ett annat tips är att köpa typ Ikeas mörkläggningsrullgardiner och sedan trycka schablonmönster med textilfärg. Jag tryckte guldstjärnor på dotterns mörkblå rullgardin,och det blev såååå fint!

• lillamye
    Starlight10 skrev 2009-08-06 20:19:42 följande:
    Ja de stod så på dem! Men har inte dem själv men man borde kunna lita på de antar ja=) Ska köpa sådana själv till vår lilla dotter.
    ok vet du vad dom kostade?

vill ha sånna jag med.

för vissa rullgardiner lyser det ju igenom helt värdelösa,
  • Starlight10

Minns inte riktigt runt 200-300. Beror på vilken storlek man vill ha oxå o ja kollade bara på 1 o tänkte dessa ska ja ha=)

Svar på tråden söker mörkläggande rullgardin med barnmotiv/princessor på men vart finns det?