Polly S skrev 2009-08-02 13:51:37 följande:
TS bor utomlands, inte konstigt att systern vill träffa henne och att hon vill veta vem systern delar sitt liv med (en av "flirtgrejerna" som gjorde att man skulle se att syrran var ute efter honom var ju just att hon ställde honom en massa frågor...) TS verkar svartsjuk iom ordvalet, "klänger", fast hon sen inte skriver nåt om att systern gör det. TS är också den som verkar ha problem med att systern visar sina bröst, det är naturligt att amma men borde tydligen ske privat. jag kan tänka mig att systern snarare har en helt avsexualiserad syn på brösten eftersom hon kan visa upp dom nu men inte annars, och att det är gamla saker som spökar för TS -som att systern _tidigare_ betett sig illa och sagt att hon kan få TS killar.
...och att hon slänger upp tuttarna framför honom är ju onormalt om hon annars visar hon aldrig brösten när hon ammar, så varför börja slänga fram dem vid syrrans man nu plötsligt, av vilken annan anledning ska hon göra det för om inte för hans skull och jag håller med om att det är något gammalt som ligger bakom, det är tydligen inte första gången hon flirtar med TS pojkvänner, tror syrran har problem i sin relation till TS. Som jag uppfattat det tycker TS man också att det är jobbigt + TS föräldrar har också reagerat.