Inlägg från: Anonym (svartis?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svartis?)

Min syste klänger efter min fästman

klänger? Herregud hon måste väl få amma, det är ju inte direkt sexuellt. Nej du, du låter rätt svartsjuk.

• Anonym (svartis?)
    Anonym (oj då) skrev 2009-08-01 15:36:27 följande:
    Jag tycker att du borde berätta som du känner för din syster, då kanske hon förstår.. Hon vill säkert få bekräftelse från killar att hon fortfarande "har det" men det är fel att använda sin systers kille på det sättet. Kan ju också hända att det inte alls är medvetet från hennes sida.. Du kan ju också till exempel när hon sätter sig framför din kille att amma säga "Du tycker inte det känns bättre att sitta mer privat att amma än vid oss?". Men visst att amma ÄR naturligt. Lycka till!
    Fy fan va förbannad jag skulle bli om min syster bad mig att inte amma framför henne och hennes karl. det verkar ju sjukt!
  • Anonym (svartis?)
    Anonym (oj då) skrev 2009-08-01 15:39:28 följande:
    Jo jo, som jag också skrev, amma ÄR naturligt.. Jag tror TS syftar på mer än bara amningen, det är nog bara en väldigt liten del av allt.. Klart man får amma.
    ja problemet verkar inte ligga hos systern utan hos TS, blir man irriterad på ammning och tar det som en raggningsgrej är man nog sjukligt svartsjuk, speciellt om det är ens syster som gör det.. enligt mig.
  • Anonym (svartis?)
    Anonym skrev 2009-08-01 15:50:54 följande:
    Nja visst får hon amma, men medans vi satt o käka frukost idag så kom hon in i köket med ena tutten hängandes från bhn o en halvsovande unge i armen o kolla in min man om han kolla in henne? O så börja hon fråga tillgjort med sexuell ton i rösten om han sovit gott o vad han tycker om sverige..hon totalignorera mig! Skulle inte ni bli svartsjuka lr?
    Ehh... NEJ! skulle aldrig vara svartis på min syster. tycker du ska jobba på din självkänsla för svartsjuka är inte attraktivt.  sorry
  • Anonym (svartis?)
    Anonym skrev 2009-08-01 16:10:48 följande:
    Nej jag ser inte heller amma son nåt sexuellt..det e helt naturlit, men hon e inte privat av sig, hon e alltid där han e..om han sitter vid datorn tex kommer hon o sätter sig nära han i sin mjölkdränkta bh o kjol ( o d e kallt), o frågar han en massa o leker med sitt hår..d e en ganska tydlig signal på att hon e ute efter han lr? O klänga menar jag inte fysiskt utan hon e i hans närvaro väldit mkt..
    ärligt talat tycker jag du verkar väldigt överspännd och svartsjuk, läs igenom vad du skrivit i tråden så kanske du själv ändrar uppfattning?
  • Anonym (svartis?)
    lollisen skrev 2009-08-01 16:20:34 följande:
    Då handlar det ju om dig. Det är väl inte din syster som är problemet egentligen, det är din egen svartsjuka och osäkerhet.
    precis vad jag sagt från första början..
  • Anonym (svartis?)
    Anonym (Sotis) skrev 2009-08-01 16:21:57 följande:
    Ja det är verkligen inte lätt när sotisen tar över.. Sen spelar det ingen roll hur eller när.. Man kan inte styra den. Blockerar allt och man ser inget annat än det man uppfattar som jobbigt just då.Det bästa är nog om din man kan försöka ge dig ytterligare lite uppmärksamhet när han märker att du blir det.. För man mår verkligen inte bra när det inträffar.
    det funkar ju inte i längden, vem orkar vara tillsammans med någon som ständigt kräver bekräftelse pga svartsjuka.. nej som jag sagt, svartsjuka är otroligt oattraktivt..
  • Anonym (svartis?)
    Anonym (Sotis) skrev 2009-08-01 16:26:32 följande:
    Är man ett par så är man väl två? Då är man även två att lösa ett sådant problem. Och man vill så klart inte att den man älskar ska må dåligt.Det är upp till båda att göra det bästa av det då man som sotis inte klarar av att hantera vissa situationer...
    ja med den inställningen kan du ju räkna med att vilken normalfuntad karl som helt inte blir långvarit i det förhållandet...
  • Anonym (svartis?)
    TyskMamma skrev 2009-08-01 16:34:38 följande:
    Stackars stackars TS. Vad tragisk du måste vara som faktiskt på fullaste allvar tror att syrran vill ha mannen för att hon ammar sitt barn framför honom. Ska hon låta ungen svälta för att TS tycker det är oanständigt att amma framför män?! Är detta verkligen allvar år 2009? Jag råder bara denna stackars människa att söka hjälp för sin egen överdrivna svarsjuka, och eventuellt köpa sig en egen liten burka att bära när din syster råkar ha en man hemma hos er nån gång?
    hahaha bra sagt!!
  • Anonym (svartis?)
    Anonym (Sotis) skrev 2009-08-01 16:34:38 följande:
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-01 16:29:08 följande: Då är det heller inte meningen att man är ihop. Älskar man någon så...Det är det som är problemet idag.. Finns ingen som verkligen kämpar för den man verkligen älskar utan man springer vidare så fort man tycker det är sååå jobbigt.
    herregud säger jag bara för den inställningen. Stackars karl som du kommer haffa... Klart som fan att ingen människa, man eller kvinna, orkar leva i ett förhållande med en SJUK (svartsjuk) människa som de m¨åste bekräfta stup i kvarten helt utan anledning? förstår du inte det själv? Sen är jag sån så att jag tappar intresset helt för personer som är svartsjuka, den typen av osäkerhet är avtändande och osnygg. Nej du, en sådan sjuklig svartsjuka bör man bearbeta på egen hand innan man ger sin in i en relation.
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman