• Anonym (33)

Min syste klänger efter min fästman

Vare sig hon flörtar eller inte har Ts man sagt att han känner sig obekväm med systern. Vet inte riktigt hur man ska göra.

Har aldrig fattat det där med att det är ok att langa fram pattarna framför folk hur som helst för att det råkar vara "naturligt att amma"... Tuttar är fortfarande tuttar.
    Ammar man inte bäst i lugn och ro? De flesta jag känner går helst undan för att amningen ska bli en lugn stund för barnet.

Jag tänker iaf gå iväg och amma ifred när mitt barn kommer ut, känns dessutom obekvämt att folk ska se mina bröst vare sig jag ska amma eller ej.

• Anonym (33)
    lollisen skrev 2009-08-03 14:38:48 följande:
    "Nja visst får hon amma, men medans vi satt o käka frukost idag så kom hon in i köket med ena tutten hängandes från bhn o en halvsovande unge i armen o kolla in min man om han kolla in henne? O så börja hon fråga tillgjort med sexuell ton i rösten om han sovit gott o vad han tycker om sverige..hon totalignorera mig! Skulle inte ni bli svartsjuka lr?"Så skrev TS om att flasha boobsen... Är det så markabelt beteende egentligen?? Att man har en halsovande unge i armen med bröstet utanför? Hade hon planerat denna graciöst förföriska syn in i minsta detalj, så hade hon förmodligen skippat ungen på armen, låtit bröstet synas på ett mer smickrande vis kan man antaga...Allt det andra TS skrev, är hennes tolkning av det hela vilken inte behöver överrensstämma med verkligheten, särskilt inte då hon (TS) är svartsjuk och sådär.
    Eller så har hon med ungen som en slags täckmantel, för att det inte ska märkas att hon flörtar med Ts man? Så hon kan flänga runt med tuttarna fria utan att nån ska misstänka henne?

Tror Ts känner sin syster väl efter 27 år, att hon vet när hon flörtar med någon.
    Ts skrev ju "O så börja hon fråga tillgjort med sexuell ton i rösten om han sovit gott o vad han tycker om sverige..hon totalignorera mig!"
    Är ganska säker på att man inte kan misstolka sisn syster så efter nästan 30 år.
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman