• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

låt mig gissa att du inte har barn...

Anonym skrev 2009-08-02 00:07:02 följande:
    Ja, visst är det synd om henne va? Hon får väl gå på krogen med sina hormoner då.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-02 00:08:43 följande:
    låt mig gissa att du inte har barn...
    Det har inte med saken att göra, hon får vara hormonstinn på någon annan karl än hennes systers. Sorry! Glöm krogen, det var jag som inte tänkte på bebisen just när jag skrev inlägget, ingen krog för henne :). Finns kanske någon granngubbe hon kan flirta med istället.
  • Anonym
    MamiElin skrev 2009-08-01 22:54:49 följande:
    öööh det e din syster??? Klart hon vill vara me dej.. DU borde lägga ner mer tid åt henne.. mysa med din man kan du väl göra hela dagarn? Herregud, människor e inte kloka..
    Har du överhuvudtaget läst vad ts har skrivit, försök tänk lite djupare.
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-01 23:03:59 följande:
    Ehhh hallå ammning??? hon visar upp sig hela tiden genom att amma? hur du kan tolka det som att hon vill visa upp sig är för mig en gåta.
    Har du aldrig själv känt att något inte stämmer, tänk lite nu va.
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-02 01:02:46 följande:
    Anonym (buset) skrev 2009-08-02 00:55:32 följande:
    ojojoj vad kännsligt det var här då jag är en skrämmande tragisk person helt klart för att jag inte förstod själva grejen om vad som skulle ses som "flörtande" med att amma. denna bitterhet och fientlighet är enligt mig ännu mera tragisk.
    Nja, jag tror inte det döljer sig så mycket bitterhet bakom, bara lite mothugg.
    Men du som är kvinna borde veta att det finns åtskilliga sätt att flörta på, även när man ammar.
    Bara för att man är mamma och ammar tappar man inte automatiskt sin flörtförmåga och charm.
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-02 01:23:43 följande:
    [citat]
    har verkligen inte påstått att en kvinna förlorar sin charm när hon blir mamma. däremot kan jag ej se hur ammning kan användas som flörtredskap. lite mothugg??? mot vadå. detta är löjligt utflippat.
    [/citat

Varför finner du tråden så urflippad?
  • Anonym

det var den första delen jag inte förstod...

Anonym (hm) skrev 2009-08-01 23:27:54 följande:

Cypern är väl en ö? Det borde du väl veta om du bor där. Hoppas att du kan komma till ro med alla spöken innan ni reser tillbaks.
  • Anonym

men faan... asså..*suck* sen när är det helt normalt att knalla runt med pattarna bara när man inte ens ammar?? lite respekt tycker jag hennes syster borde visa henne...

verkar som att många som disskuterar här inte RIKTIGT fattat att det inte verkar vara amningen i sig hon stör sig på, med en mera diskret och respektfullare syrra hade hon kanske inte stört sig på henne . Både jag och min älskade syrra har ammat men inte fan knallade varken jag eller hon runt med lökarna hängandes för ingenting framför varandra män..varför skulle man?!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-02 02:42:44 följande:
    men faan... asså..*suck* sen när är det helt normalt att knalla runt med pattarna bara när man inte ens ammar?? lite respekt tycker jag hennes syster borde visa henne... verkar som att många som disskuterar här inte RIKTIGT fattat att det inte verkar vara amningen i sig hon stör sig på, med en mera diskret och respektfullare syrra hade hon kanske inte stört sig på henne . Både jag och min älskade syrra har ammat men inte fan knallade varken jag eller hon runt med lökarna hängandes för ingenting framför varandra män..varför skulle man?!
    Instämmer helt och hållet. Bröst är alltid bröst, så enkelt är det.
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-02 03:24:54 följande:
    ...och bröst är en helt naturlig del av kroppen. Dessutom bör de luftas efter man ammat, då det är otroligt lätt att det blir sårigt och grejer. Så var det för mig iallafall.. Men jag vet inte..
    Så var det för mig med, men jag luftade dem när jag var ensam och inte inför andra, speciellt inte inför andra män, bara min sambo.
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman