enny signatur skrev 2009-08-02 11:27:51 följande:
Anonym (Kattis) skrev 2009-08-02 10:51:07 följande:Du försöker säga att alla män tycker bröst är jätte sexuella eller? Jag går inte och "luftar" mina bröst, det behövs inte (jag stänger ju inte in dom i en bh heller så de får nog nog med luft ändå) men är inte hysterisk över det heller. Om dottern har ätit och sover i min famn så är det inte alls säkert att det går att täcka utan att on vaknar och då låter jag också bli om jag känner mig "hemma". Detta innebär på platser där jag känner att ajg faktikst akn vara mig själv. Jag skulle knappast flasha brösten för min systers man men jag utgår från att denne inte skulle bry sig, den är ju tillsamans med min syster.
klart att alla män inte gör det..men många gör ju oxå det..att tro nåt annat är ju bara naivt..*suck* bröst som bara hänger i vädret utan att ett barn ammar på dom KAN uppfattas sexuellt för endel, varför inte inse att bröst faktiskt fortfarande är bröst även om du är inne i en period då du ammar?
många både män och kvinnor kan bli obekväma i en sån situation, så varför inte visa lite respekt?..spesiellt då det handlar om ens syster? tycker inte det är en så stor uppoffring som sagt...