Min syste klänger efter min fästman
lollisen skrev 2009-08-02 19:01:33 följande:
Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 18:56:16 följande:
ha ha ha.. jag veeeet... Tog verkligen åt mig och ska uppsöka psykolog imorgon det första jag gör! Jag vill verkligen inte känna svartsjuka för cyberförstföderskor som är ensamstående och som har en syster som skriver om en tråd om denne.... ? Nä jag förstod knappt det där själv, I'm in a big need of a psykolog damn it!
Du var mig en rolig liten filur, jag lovar att skratta med dig och inte åt dig. Jag kan inte förstå alla reaktioner på dina inlägg. Med tanke på att du har en egen syster som flirtar och med din man och kan identifiera dig med ts. Fattar inte ts att du har varit i samma situation som henne och kan försäkra henne om att hon bara inbillar sig och att hon är svartis.ha ha ha.. jag veeeet... Tog verkligen åt mig och ska uppsöka psykolog imorgon det första jag gör! Jag vill verkligen inte känna svartsjuka för cyberförstföderskor som är ensamstående och som har en syster som skriver om en tråd om denne.... ? Nä jag förstod knappt det där själv, I'm in a big need of a psykolog damn it!
Sen kan jag inte förstå hur stora härliga bröst kan vara förföriska.