• Anonym

En liten fundering till er homo/bi tjejer

Hejj!!!

Ne jag skulle inte tycka det var nått problem..

Iför sig har jag precis upptäckt att jag är nog Bi :)

Men nope inga problem :P

Kram

• Anonym

helt klart skulle jag kuna dejta en tjej med barn, men jag skule nog bli rätt osäker på om hon va hetro eller lesbisk/bi. själv är jag mamma till en liten tjej och är bi, singel.

• Anonym

helt klart skulle jag kuna dejta en tjej med barn, men jag skule nog bli rätt osäker på om hon va hetro eller lesbisk/bi. själv är jag mamma till en liten tjej och är bi, singel.

• Anonym

Kan inte tänka mig att någon skulle bry sig om att du har barn med en MAN. Det här har inget med sexuell läggning eller kön på de inblandade att göra utan bara om hur den nya partnern ställer sig till att bli styvförälder, hur du förhåller dig till relationen mellan ny partner och dina barn samt hur din nya partner påverkas av din relation till ditt ex. Typ min kompis har träffat en tjej men prioriterar ändå alltid sitt ex för att hon är mamma till hans barn. Det skulle jag tycka var jobbigt. Dessutom gillar han inte att den nya tjejen lägger sig i vad hans barn gör eller inte gör, han och ingen annan ska uppfostra barnen. Det skulle jag också tycka var jobbigt om jag skulle bo med någons barn.

Svar på tråden En liten fundering till er homo/bi tjejer