• mikipiki

Mitt barns halvbror

Men förfasiken människa, du är vuxen, skärp till dig! Hur resonerar du egentligen, du säger själv att dom är "halvbröder" ja, halv - bröder, vad du anser är bror och inte bror ska väl förfan inte behöva drabba din son, dom är bröder lär dig leva med det!

• mikipiki

Snälla, du sitter och snackar om massa skillnader, förklara skillnaderna mellan en halvbror och en helbror är du snäll?

• mikipiki
    Mittilvet skrev 2009-08-02 16:39:37 följande:
    Kya skrev 2009-08-02 16:32:43 följande: Vad har det med min situation att göra? Håll dig till ämnet men jag är snäll nog och svarar: Adopterade är för mig likställda blodsbarn. Där slutade adoptionsdiskussionen.
    Men barn med blodsband är inte bröder?

Är du på riktigt människa, jeeeez!
  • mikipiki
    Mittilvet skrev 2009-08-02 16:43:27 följande:
    Helsyskon= Samma föräldrar Halvsyskon=En gemensam förälder ÄR det verkligen så svårt??? Trodde inte det fanns så många som inte har bättre koll. Rätt skrämmande faktiskt. Ser ni typ vanliga ut ute på stan eller har ni något gemensamt kännetecken? Allvarligt, vet ni inte skillnaden, varför tycker ni att det är så hemskt att inte leka låtsaslekar??? PS: Det finns krig i världen och tomten finns inte.
    Nej, vi ser inte skillnaden, för där är ingen :/ ?
Svar på tråden Mitt barns halvbror