Mitt barns halvbror
VA halvsyskon är syskon det är hans bror, va glad att dem gillar varandra och inte bara är svartsjuka på varandra och dylikt.
Tycker du har problem om du inte kan acceptera att dem är bröder.
VA halvsyskon är syskon det är hans bror, va glad att dem gillar varandra och inte bara är svartsjuka på varandra och dylikt.
Tycker du har problem om du inte kan acceptera att dem är bröder.
TS
har du inget svar på min fråga om hur du ska kunna lära oss släktband osv när du inte kan dem själv??
jasså ts du säger du att barnet bor hos din sambo varannan vecka..sambo hmm det betyder att ni bor ihop (annars är ni inte sambos) alltså bor han barn hos ER varannan vecka.
Då skriver man att sambons son bor hos OSS varannan vecka
normalbegåvad ja då hade du ju vetat att ordet bror och syskon är samma i båda orden men samma betydelse dessutom tycker jag det är väldigt under normalbegåvning att inte se detta enkla släktband emellan orden
helbror- halvbror gemensamt BROR
helsyskon- halvsyskon gemensamt SYSKON
ja ts din sambo lär sticka om du fortsätter med de värderingarna tror hans söner betyder mer för honom än vad du gör i slutändan.
Varannan vecka då bor man.. sen kan barn bara vara skrivna på en adress men det är en annan sak.
TS du har allvarliga problem och tycker du ska kontakta en psykolog för ditt beteende är inte normalt
hur fan orkar din sambo med ditt elaka sätt tydligen håller han ju inte med dig...