Mitt barns halvbror
Guuuuud så otroligt fånigt. Jag har två halvbröder, som du så fint vill kalla d, ja visst så e d ju, rent tekniskt, men hallå e väl ändå vad man är för varann som e viktigt. Har man växt upp tillsammans som syskon å känner varann som d, e d väl så d e. Okej om dom aldrig känt varann å så.
Mina bröder är mina bröder punkt slut, å jag älskar dom. Min styvfarsa skulle hellre skjutit sej själv än å förbjuda mej å kalla hans och min mammas son för brorsan. Inget kunde göra honnom gladare än att jag såg d just så. Likadant med min pappas å min styvmammas son, min andra bror, hon skulle aldrig kommit på tanken att förbjuda mej att kalla hennes son för min brorsa, hon hade nog snarare känt tvärt om tror jag, blivit lite lessen att han inte betydde och var samma för mej som min "HELBROR" som jag oxå hade en men som tyvärr gick bort för 15 år sen, e så glad att jag har 2 bröder kvar.
Lägg av å sabba för barnen, e deras relation, inte din å dom bestämmer själva va dom är för varanndra, är vad jag anser iaf