• zoftnezz

Mitt barns halvbror

Jösses... Va du glad att dom känner ett sånt band till varann att de kan kalla varann för brorsa.... E det nåt o hänga upp sig på? Vadå skilja på barnen?? Hur känns det för "styvsonen" tror du om han inte får välja det själv. Han tycker så i sin värld. Ska du förstöra det med dina klyschor? Hoppas inte du får barn med en annan man nångång för då kan ju aldrig de barnen bli syskon...

• zoftnezz
    Mittilvet skrev 2009-08-02 23:42:19 följande:
    Det är ca 8 års skillnad, våran lille är ca två och det andra barnet är runt tio.Men vad det har med saken att göra vet jag inte, det förändrar ingenting, de är fortfarande halvbröder
    Storebror råkar väl va stolt över att ha en lillebror kanske... Ja,jag tycker det e tragiskt iaf o jag hoppas inte du låter den stora killen få höra dina idéer...
  • zoftnezz
    Mittilvet skrev 2009-08-02 23:48:18 följande:
    Har du sett en styv mamma?Visuellt kan jag framkalla bilder av en styv pappa men en styv mamma... nej.Men om du tror att det är kroppsligt gällande dessa ord så önskar jag att livet inte är för hårt mot dig.
    Jösses?? Vart har du din fantasi nånstans?? Mellan benen? Va väl knappast det hon mena?
  • zoftnezz
    Mittilvet skrev 2009-08-02 23:54:43 följande:
    Vad menade hon med "halvt barn då", hon frågade ifall jag hade sett ett sådant och jag ställde då en motfråga.Hur kan en människa ha fantasi mellan benen?
    Med att dra in sexuella aspekter på det hela så undrade jag vart du hade din fantasi nånstans? Det va väl knappast relevant i den här tråden?
    Mittilvet skrev 2009-08-02 23:48:18 följande:
    Har du sett en styv mamma?Visuellt kan jag framkalla bilder av en styv pappa men en styv mamma... nej.
    Mittilvet skrev 2009-08-02 23:44:31 följande:
    Halvsyskon hade de varit, men jag har inte svårt att bestämma mig och behöver således inte testa olika penisars resultat
  • zoftnezz
    Mittilvet skrev 2009-08-03 00:00:55 följande:
    Det är inte mycket som ÄR relevant i den här tråden men hur du kunde få full fokus på sexuella aspekter när tyngden låg på "halv" vs "styv" i samband med släktnamn.Känns som att prata latin med en döv.
    Nä,inte ens din ts e relevant anser jag. Lämnar detta trista ämne o ska tänka på storebror innan jag somnar. Hoppas att han iaf i sin värld fortsätter kalla lillebror för just brorsan... Sånt här gör en bara deprimerad o det tänker jag inte utsätta mig för... Gonatt alla o gonatt storebror o brorsan...
Svar på tråden Mitt barns halvbror