• MamiElin

Mitt barns halvbror

jag har 7 syskon :D Och de e bara "halvsyskon". Dom är de finaste jag har i livet och jag älskar dom mer än livet..av HELA mitt hjärta.. inte halva..

• MamiElin
    Mittilvet skrev 2009-08-02 16:26:32 följande:
    Varför kallar du inte din styvmamma för mamma?Kanske för att hon inte är det.Precis som barnen inte är syskon utan halvsyskon.
    styvmamman är ju inte ens mamma? Finns inga gemensamma gener där..
  • MamiElin
    Mittilvet skrev 2009-08-02 22:32:29 följande:
    Hur ser en STYVförälder ut, än värre PLASTmamma? Herregud, är det någon som satt tråden på repeat?Kom med något nytt vettja.Det är inte JAG som kommit på ordet halvbror utan det existerade innan jag ens föddes, men tack för att ni tror så mycket om mig Orkar inte läsa allt, ser mest att det är människor som inte vet vad ord har för betydelse i verkligheten utan hittar på egna värderingar och det är jag inte intresserad av.Ledsamt att det finns så många oupplysta människor i samhället, nästan tragiskt.Kan inte vara lätt men jag önskar er lycka till i låtsasvärlden som verkar finnas därute
    Om du hade fått ett barn med en annan man.. hade inte det barnet varit ditt nuvarande barns syskon??
  • MamiElin
    Mittilvet skrev 2009-08-02 23:44:31 följande:
    Halvsyskon hade de varit, men jag har inte svårt att bestämma mig och behöver således inte testa olika penisars resultat
    HAha så du kan inte bli kär igen och vilja ha ett barn med den personen?
  • MamiElin
    Mittilvet skrev 2009-08-02 23:55:31 följande:
    Hahaha, nej jag vill inte krångla till mitt liv mer än vad det redan är men tack för din omtanke, den värmer
    haha stackars dig.. varför försökr du inte bara va glad över att din son hans bror har en jätte bra relation till varandra?
Svar på tråden Mitt barns halvbror