Ont mellan benen när bebisen rör sig
Är i vecka 33+0 imorgon o har en fråga om fler känner som jag. När bebisen rör sig(vet ej om den är fixerad-ska till bm på onsdag), så sticker det/hugger/gör ont mellan benen. Känns som om den rotar sig ut nästan. Min mage sjönk nog för ca 4 veckor sen, och det e andra barnet. Har haft det lite annorlunda nu med 2a grav. Tex så har jag haft onda förvärkar som gått över, malande i magen på ett annat sätt osv. Har också på känn att jag inte kommer gå tiden ut(vet inte om det är så, men det känns så).
Tror ni det här med att det gör ont när den rör sig, har med att göra att den faktiskt ligger långt ner redan? Att det kan bli tidigare? Eller alla känner så när den rör sig?? Det är när den rör sig nertill, inte när den rör typ bena uppe på magen. Utan det känns som om den simmar sig ut med armarna hihi...
Tacksam för svar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-02 20:57
Likaså när jag sitter o soffan bredbent rak i ryggen så känns det som vanligt, men när jag lutar mig framåt/sträcker mig fram tex för o ta ngt på bordes så känns det sååå obehagligt o e inte spec skönt. Det är INTE fogarna, för jag vet hur den värken känns. Kan va att den e fixerad kanske o ligger lågt o att det då känns obehagligt/ont.