• Delfinen85

Fler runt v.33 som är extremt trötta....

Jag sover till runt 13-14 på dagarna och sen måste jag gå och sova middag igen vid 16-17 för jag knappt orkar hålla upp ögonen... Kanske beror på att illamåendet kommit tillbaka med, för är extremt trött på dagarna och väldigt pigg på nätterna då jag inte mår illa... fler som har det liknande???

• Svar på tråden Fler runt v.33 som är extremt trötta....
  • 79Anna

Jag är i vecka 32 och är också jätte trött, spelar ingen roll om jag gått upp 9 så måste jag sova igen runt 10 och sen är det dags för en tupplur igen på eftermiddagen... det är ju verkligen tur att jag inte jobbar

Sen på natten sover jag orligt och ofta inte längre än 2-3 timmar i streck....

Även jag har börjat att må illa igen... men snart så kommer våran dag då vi får träffa våra bebisar... vi får sova oss fram dit

• Delfinen85

Ja,det är verkligen tur hade inte pallat att jobba *hehe*... Men är kanske som du säjer man sover ju inte direkt så bra på nätterna, ligger och vrider och vänder på mej konstant sen har man ju en livlig bebis som håller en vaken också, så kanske inte så konstigt att man är trött på dagarna....

Visst är det jobbigt med illamåendet igår började jag kräkas också... men nu är det förhoppningsvis bara 7 veckor kvar.... Dags att sova lite middag snart *hehe*

• Mamahanna

så var det också för mig! sedan försvann det nån vecka men nu e det tillbaka igen..e sjukt trött!! orkade inte gå på föräldrarkursen idag! kram

• optimisten

Jag är i v.33 och är också sjukt trött. Men ändå så "rävsover" jag på nätterna och känner mig inte alls utvilad på morgonen. Är mest trött på eftermiddagen och det finns så mycket som jag skulle behöva ha gjort till pyret kommer men det finns absolut ingen ork!
    Ändå har jag barnen på dagis för jag är sjukskriven för foglossning och sammandragningar.Jag känner mig som en tråkig och dålig mamma för jag är så lättirriterad och trött hela tiden fast att jag försöker att inte visa det. Pyret kommer ju tidigare än 4 november som beräknat men jag hoppas att det inte blir tidigare ändå än v.37. Bm trodde det och hon brukar ha rätt så det är ju inte långt kvar.

• chess1979

optimisten: hur vet du att du kommer att få tidigare?

här är en till som sover jämt, jag är i v32, illa måendet är tillbaka, men det som är jobbigast är att jag har sjukt ont i mina fötter...... högläge är inget som hjälper. Panocod är det ända som hjälper mot mina stackars fötter och bäcken.

• Madja82

En "trötter" till...
    Nätterna sover man ju bara 2-3 timmar i sträck, sen vakar man o sen somnar man igen...
    attid nåt som väcker en, kissedax, bebben som rör sig mycket, halsbränna, bristen på sköna sovställningar, etc etc. Ni känner säkert igen det...

Vaknar vid 11-12 på dagen, sover "middag" vid typ 16-18, och lägger mig för natten vid 23-00 tiden....
    Däremellan e man som en zombie....

• Ankissen

Tjejen82: Jag känner verkligen igen mig. Nattsömnen blir hela tiden avbruten och det är svårt att somna om även om man vill och är jättetrött... Urk! Jäkla halsbränna!

• Delfinen85

Tjejen82: Samma här omöjligt att somna springer på toa i ett, bebisen leker rövare sen när man äntligen somnat så är det nån katt på toan som väcker en och så håller det på, har 3 stycken katter så alltid någon som väcker än *hehe*..

Ja,skön sovställning är inte lätt tror jag vänder mej säkert en 10-15 gånger på 5 min *hehe*

• sommar 77

hej,

jag går in i v 31 imorgon å e oxå väldigt trött. Men jag har en go liten son som vill leka med mig efter dagis också (han e 1 år å 2 mån)..efter att jag själv har jobbat hela dagen. men om en vecka blir jag havandeskapsledig å då ska jag vila då sonen e några timmar på dagis:)

Svar på tråden Fler runt v.33 som är extremt trötta....