Nästan ingen kommenterar mina bilder på Facebook :-(
Kanske ett lite larvigt "problem" men jag blir faktiskt lite småstött över mina "så kallade vänner" på Facebook. Jag har inte särskilt många addade, men har bara addat de jag verkligen gillar och umgås med ibland (typ 30 stycken). De kommenterar och peppar varandras inlägg och bilder rätt mycket (vi har många gemensamma vänner), men det är nästan ALDRIG någon som kommenterar en bild jag laddat upp eller ett inlägg jag skrivit. Som exempel har jag laddat upp ett tjugotal bilder de två år jag varit medlem och fått ynka tre kommentarer och nu går det ju att enkelt klicka i en "like" symbol, men inte ens det orkar/vill de göra.
Jag har funderat på orsaken till detta och börjat misstänka att de helt enkelt inte gillar mig(?)/mina bilder eller att mina barn är så stora ( 6 o 7) att de inte längre anses söta nog att kommentera, för andras bebisbilder kommenteras hela_tiden!!!
Ska skriva att jag själv kommenterar andra rätt flitigt, det räcker ju med ett enda ord till en bild, jag tycker det är en trevlig gäst att lämna ett avtryck om man tittat på en bild.
Nu har jag lagt upp en hel del semesterbilder för att folk ska få lite koll på var vi varit och det är så tråkigt att ingen kommenterar ett dugg. Vi har varit utomlands och haft det superhärligt och jag har lagt upp många roliga kort, men mina "vänner" känns bara som surmuppar som inte ens kan skriva en enda liten kommentar om det, när jag kommenterar deras bilder??!!