• Snowflake72

Vilket tycker ni? I dag måste vi välja namn!

Nu har vi 2 namn kvar som vi väljer emellan. Men det är så svårt. Jag älskar båda namnen.

Vad tycker ni, ska vår dotter heta Disa eller Nina?

Tusen tack för era åsikter!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-06 10:01
    Tack alla för hjälpen! Jag är så glad för era åsikter. Vi tycker verkligen jättemycket om båda namnen så därför hjälpte era svar oss mycket.

Jag har räknat alla rösterna och Disa hade ca 64 röster medans Nina fick runt 55. Väldigt jämt!
    Vi har nu bestämt oss och det blir en liten Disa. :) Nu när vi valt känns det väldigt rätt. Tack alla igen!

• Svar på tråden Vilket tycker ni? I dag måste vi välja namn!
  • Sencha

Det är två fina namn. Svårt att välja. Kanske är lättare om man sett en bild. Men inte säkert.

0401 & 0807
  • MILFilicious

Jag tycker att hon ska heta Nina, helt enkelt för att det är finare än Disa.

• anettef

Jag hade valt Disa isåfall!

• Chipotle

Disa! Ett av mina favoritnamn {#lang_emotions_smile}

• natnat

Båda namnen är fina. Jag gillar nog Nina mest av dom.

Skönt iallafall att ni inte har så många att välja mellan..vi hade en hel lista när våran dotter föddes..haha.
    Lycka till!!

• Suri

Eller, jag ändrar mig nog... Nina, det är ju himla fint och rätt så ovanligt idag ju. Kan inte finnas många som fått Nina som tilltalsnamn på senare år, eller?

Nina

• Mizz Turko

Disa självklart. Det är sällsynt och så mycket sötare än Nina som är så uttjatat och gammalt ,-)

• FruLycklig

Näää.. Disa rimmar på fisa..=( Nina tycker jag..

Svar på tråden Vilket tycker ni? I dag måste vi välja namn!