• frejsan80

Barnvagnar

Hejsan
    Behöver lite tips på bra barnvagnar. Tycker det är jätte svårt. Vet att jag vill ha en kombivagn med hårdlift och fyra hjul,men sen inte så mycket mer. Har kollat på cresent comfort och emmaljungas edge duo. De verkar ju bra,men vore tacksam om nån kunnig gav förslag.
    Tack på förhand

• Svar på tråden Barnvagnar
  • VildaMathilda

Jag har köpt en Emmaljunga edge duo .. Är kanon nöjd med den ...
    Dock lite klumpig när man inte har så stor bil.. Men är nöjd med den

• superteddybear

Britax Vigour 4, smidig med svängbara framhjul. Liten ihopfälld. Det enda är att den är ngt mindre i liggdelen än andra vagnar... kan bli trångt om man får ett stort barn när alla fällar, overaller å så ska i, dock inga problem om man får en liten en;)

• frejsan80

Får man fråga vad ni har för bil? För vi ska köpa en kombi. Men vet inte riktigt vad för bil än. tack tack

• ikli

Favoritpansarvagn är emmaljunga city cross

/ModestyClara *surfar på makens inloggning*

• enlitenbitkaka
    superteddybear skrev 2009-08-04 12:26:47 följande:
    Britax Vigour 4, smidig med svängbara framhjul. Liten ihopfälld. Det enda är att den är ngt mindre i liggdelen än andra vagnar... kan bli trångt om man får ett stort barn när alla fällar, overaller å så ska i, dock inga problem om man får en liten en;)
    Heller ingen kombivagn.
    Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • Mor till Ella

emmaljunga city cross eller emmaljunga city cerox/nitro röstar jag på de är snygga sköna att köra barnet sitter bra och lång användningstid. vagnen är lätt att lyfta in och ut ur bilen utan att få ryggskott varje gång.

Svar på tråden Barnvagnar