• Zahcro

NYA Paradise Hotell :-D

Hehe.. Följde förra paradise hotell. såg varje avsnitt.. Nu börjar det snart. 20 sep på 4an kl 22:55.

Nån mer som ska titta????

Vem är snyggast kille/tjej?
    Känner du någon?
    Vem är fulast kille/tjej?
    Vem tror du vinner ?

• Svar på tråden NYA Paradise Hotell :-D
  • Zahcro

yay de är ju Josefin Crafoord som ska vara programledare o inte Olinda

• zazla

Wohooo en ny paradisetråd!!!

Var är alla från gamla tråden? Jag har inte sett deltagarna än mer än på reklamen. Bara det inte blir någon ny Olinda för hon var ju bara FÖR mycket. Så irriterad jag var ibland när jag slog av teven efter paradise... Då var det tur att paradisetråden fanns här på FL så att man kunde avreagera sig

Men attans att det är så sent.....

• Deeniz

*Räcker upp handen*
    Ska oxå följa nya Paradise Hotel

• Zahcro

mm tråkigt att det är så sent. men hade jag haft äldre barn så hade jag varit glad över att den gått så sent så dom inte kan se

• zazla

Jo det är sant....

Men under förra paradise så var jag inte gravid, nu är jag ju såå trött. Orkar sällan vara vaken efter 22.30 liksom. Hur ska det går nu när paradise börjar 23.00 ?? Hihi, vilka dilemman man har Och jag kommer säkert att föda barn mitt i praogrammet också och missa finalen, huh hemska tanke, hahaha.....

Vet någon förresten hur många veckor det ska gå?

• Zahcro

ingen aning men farmen o paradise hotell brukar visas i 12 veckor om jag inte har helt fel

• zazla

oj, och jag har 11 veckor kvar idag Ja vi får väl se hur det går

• Zahcro

hihi får du kanske kolla på finalen till förlossningen

• Mammas pojke

Det går i repris dagen efter kl 16.10 så om man inte pallar att sitta uppe och vänta så kan man ju se det dagen efter, smart va?????

Olinda ska ju vara programledare för Paradise Hotel Extra som kommer sändas på fredagar tror jag det var på TV 400, om jag förstått rätt.

Vad tycker ni om Natascha då? Hon med silikon brösten. Var inte hon ihop med Bingo Rimér? Fick inte dem barn ihop? Har det för mig, men kan ju ha missuppfattat alltihop

• Zahcro

Natascha.. hon som ser ut som en barbie docka med meloner som bröst?? ingen aning om de varit tillsammans.. undrar hur "dum" hon är som blondin.,. ska bli kul o se

• zazla

Ja just det hon Natascha var ihop med bingo men de gjorde slut innan hon spelade in paradise hotel ( det är ju PINSAMT att man vet det ) Men barn tror jag inte att de fick några. Det hoppas jag inte iallafall...

Enligt det man redan har sett av henne så verkar hon rätt pucko faktiskt Det är så synd att det ska behöva vara så. Finns det någon vettig brud med silkon och blonerat hår? Ärligt?

Victoria Silvstedt- eh, nä
    Linda Rosing- Haha....
    Anna Nicole Smith- hohohoho....
    Jordan- nope.

Nä inte vad jag vet iallafall...

• Nikhita

Jag måste också se, jag följde den första paradise hotel!

men jag hoppas att det går repriser varje dag vid 18 tiden som förra gången för jag orkar inte sitta uppe till 23.30..

=)

Svar på tråden NYA Paradise Hotell :-D