• Hormonermedhumör

Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?

Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?

• Svar på tråden Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?
  • Izabelle W

Bor du i villa eller lgh?

• Ninnis73

Jag säljer b la hudvård via homeparty... kan det vara något för dej?

• Boudicea

Är du duktig på att skriva kanske du kan frilansa för någon tidning?

• hannizen
    Rodion skrev 2009-08-07 13:22:29 följande:
    Känns inte pyramidspel lite passé?
    Vadå?
  • BTD
    hannizen skrev 2009-08-07 17:57:54 följande:
    Vadå?
    Låter exakt som natures own eller liknande pyramid spel.

Jag har varit på presentationer och bara skrattade åt dem.

tyvärr försökte många av mina vänner det.

det håller för en del, men inte någon längre tid.

Det handlar om att värva folk som köper hemprodukter för egetbruk.

ju högre upp ikedjan du hamnar ju mer pengar tjänar du.

en av vännerna tjenade ca 50000/månaden men pyramiden höll bara i ca 7 månader. sen krashade allt.
  • hannizen
    BTD skrev 2009-08-07 18:18:35 följande:
    Låter exakt som natures own eller liknande pyramid spel.Jag har varit på presentationer och bara skrattade åt dem.tyvärr försökte många av mina vänner det.det håller för en del, men inte någon längre tid.Det handlar om att värva folk som köper hemprodukter för egetbruk.ju högre upp ikedjan du hamnar ju mer pengar tjänar du.en av vännerna tjenade ca 50000/månaden men pyramiden höll bara i ca 7 månader. sen krashade allt.
    Så man ska betala prudukterna själv som man visar upp,som ett homeparty eller något? Nä,sånt där är inget för mig.
  • BTD
    hannizen skrev 2009-08-07 18:30:18 följande:
    Så man ska betala prudukterna själv som man visar upp,som ett homeparty eller något? Nä,sånt där är inget för mig.
    precis du köper varor för till exempel 5000kr varje månad och alla under dig gör också det. Du får en % av varje person under dig.

Det är dock synd om de som är längst ner, medan de högst upp njutar och plockar in pengar utan att behöva anstränga sig.

Bättre om du utbildar dig, så kanske du kan tjäna 50000 i månaden över en längre period utan att riskkera att de andra under dig hoppar av ;)
  • Rodion
    hannizen skrev 2009-08-07 17:57:54 följande:
    Vadå?
    Jag googlade på agel business och upplägget är, som BTD skriver, som alla andra pyramidspel. Man utlovar orimligt stora förtjänster, "bli miljonär på bara något år" typ, de har ett nytt revolutionerande koncept bla bla bla... Allt man behöver göra är att "investera" en summa pengar.
Svar på tråden Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?