Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?
säger bara en sak.... tradera tradera tradera...
förutom löjligt låga kostnader kan du sälja ALLT... bygg efterhand upp en bas som du kan köpa konkurspartier eller överskottslager för.... Pruta hejdlöst givetvis
Inte för att vi ska skylta med de fantastiska svartjobben kanske, men har iallafall finansierat halva husrenoveringen
Översättning och korrekturläsning är något man kan göra hemifrån.
Partylite är ett jäkla pyramidspel oxå kan jag säga, när vi ändå har pratat om pyramidspel...
Men är inte allt eg ett pyramid spel, Måste ju passa på att gratulera dem som sitter längst upp i pyramiden, men tänk er vilket jättejobb som dem har gjort för att hamna där... Ibland får man det att låta så negativt... men i själva fallet så handlar det väl inte om buffel o båg utan är man seriös så kan man faktiskt tjäna stora pengar på det. Det hela handlar ju om hur mycket energi och egen vilja som man vill lägga ner. Ingenting är gratis här i livet, det finns inga genvägar för att bli rik... o jag kan nästan lova att dem som sitter högst upp i pyramiden inte heller har gått några genvägar, men dem har haft turen och vara med från början och på så sätt hamnat långt upp, o det är bara att gratulera att dem gjort ett bra val och gått med i ett vinnande koncept
Det handlar inte om lurendrejeri, vill man så kan man tjäna pengar....
Pm:a mig gärna så ska jag berätta om ett vinnande koncept, där ni har möjligheten att hamna långt uppe i pyramiden....
Mitt tips är att kika på www.jobb2009.com/ae
Visst, likt pyramidspel men en ärlig chans i en annars ganska oärlig tillvaro. Det finns vissa premisser som gör att detta affärskoncept inte kan räknas som ett pyramidspel utan som en ärlig/ren affärsrörelse.
Det kostar inget att få informationen och man har inget att förlora..
Alla homepartyföretag är inte på det sätt ni beskriver. De som utlovar stora pengar och pratar mer om förtjänst än produkten viftar ju med varningsflagga naturligtvis.
Det finns homepartyvarianter där man inte investerar några egna pengar och istället arbetar som anställd. Då kan ju inte vem som helst få jobbet heller men det är ju så det fungerar. Dock är ju inte homepartyn arbete hemifrån eftersom man oftast genomför dem i andras hem.
Om någon erbjuder ett jobb till mycket pengar, gärna utan att berätta vad det handlar om för produkt och anställer vem som helst - då bör man hålla sig borta.
Jag har själv arbetat deltid hemifrån nu under 4 månader och det genom att översätta texter samt skriva artiklar inom de branscher jag har kunskaper om.
Hittade denna tråd på google då jag utforska hur det ligger på den svenska marknaden eftersom jag jobbar på den amerikanska genom kontakter där. De flesta företag och hemsidor verkar vara ganska misstänksamma och hjälper inte en precis med någon större del information.
Hittade dock bra med information på denna sida sida: http://www.xn--arbeta-hemifrn-xib.com/
Där har de en artikel om just att bli en artikel författare och tjäna pengar genom det och det är det jag gör och jag rekommenderar det starkt.