• Anonym (flens?)

Vad är det som luktar? (oomskuren penis)

Har skaffat en ny pojkvän. Han har väldigt mycket förhud. De 4 senaste jag varit med har varit omskurna och inte luktat någonting. Han är absolut renlig, duschar varje dag och luktar kanongott. Överallt utom just DÄR.

Är det jag som inte är van vid förhud längre eller är detta normalt? Vad brukar en oomskuren lukta? Kan det vara hans naturliga doft? Han har jättestor penis, typ ~25 cm, men ändå täcker förhuden nästan hela ollonet även i erigerat tillstånd. Jag har verkligen ingen lust med oralsex, vilket jag ALDRIG haft något emot sen tidigare.

Ska jag ta upp detta med honom eller vad gör jag? Känner mig helt förvirrad.

• Svar på tråden Vad är det som luktar? (oomskuren penis)
  • Kallemannen

Lukten lär försvinna om han tvättar sej innan ni har sex. Det gör jag alltid pga det du beskriver. Det uppstår ju alltid en tråkig doft under förhuden.

• Anonym

Min sambo är omskuren o luktar inget alls.Mitt ex va de inte o han luktade också...
    De kanske inte är lika lätt o tvätta sig ren då..

• Apmor2

min sambo är oomskuren och luktar inte nåt, jag har bara varit med oomskurna och aldrig känt nåt sånt.. Kan det vara så att han behöver vara mer nogrann när han tvättar sin kuk? kanske e smegma?

• Anonym (flens?)

Det är ju lite avtändande. Jag tycker förhud är så onödigt. Vad ska man med all denna överflödshud till, liksom? Men jag kan ju inte direkt be honom omskära sig...

Hur 17 tar man upp det då? Hej underbara älskling, tvätta dig tack, jag blir avtänd?

• Kallemannen

Anonym (flens?) skrev 2009-08-05 10:09:34 följande:

Det är ju lite avtändande. Jag tycker förhud är så onödigt. Vad ska man med all denna överflödshud till, liksom? Men jag kan ju inte direkt be honom omskära sig...Hur 17 tar man upp det då? Hej underbara älskling, tvätta dig tack, jag blir avtänd?
    Nej fy!
    Jag vill i alla fall kunna runka på vanligt vis, vilket inte funkar om man är omskuren.
  • Apmor2

förhud är bra o ha! prata med honom om det, berätta som det e : att du vill ta upp ngt känsligt och ta det därifrån...

• Anonym

Ja, huvudsaken är ju att man kan runka som kille...allt annat är ju helt oväsentligt...

• Anonym

tja, hellre kunna runka normalt än en avsugning då och då

• Anonym (mmm)

Du får väl be han dra tillbaka förhuden och tvätta av den innan du suger?
    Svårare är det väl inte, tror inte han tar illa upp för det.

Svar på tråden Vad är det som luktar? (oomskuren penis)