Skengravid vid PCO
Var månad har jag dom flesta gravidsymptomen man kan få.
Ömmande bröst, illa mående m.m men är ändå inte gravid och aldrig är mensen i tid eller normal.
Är detta ett vanligt fenomen när man har PCO?
Var månad har jag dom flesta gravidsymptomen man kan få.
Ömmande bröst, illa mående m.m men är ändå inte gravid och aldrig är mensen i tid eller normal.
Är detta ett vanligt fenomen när man har PCO?
Jag har pco och har dessa symptom, men symptomén kan även dyka upp när man har pms.
Tack. Jag har inte känt av det tidigare.
Även jag har samma pms-symtom. Varje månad tror jag att jag äntligen lyckats bli gravid, men icke! Kroppen luras hela tiden och mensen kommer alltid ngn dag efter man tagit det negativa grav.testet!
Har samma symptom vid PMS
När jag är gravid har jag inga symptom så tidigt utan först 4-5 dagar efter beräknad mens kommer de första symptomen och då att jag är tröööött sen kommer illamåndet och några veckor senare kommer ömmande bröst
När jag har ÄL blir jag nästan alltid gravid - men ÄL kommer bara när jag tappar mer än 2 kilo i månaden (sen blir det missfall varje gång...)
Sunblast, min helt privata teori är att när jag har såna känningar så kan jag ha haft ägglossning... dvs jag får en "äkta" PMS och mens... jag har för mig att jag antingen har läst det någonstans eller hört det på den webbföreläsningen (men jag är inte säker) att smärtsamma menstruationer kan vara tecken på äl... jag har dock blivit emotsagd flera gånger, fast jag tycker att det känns i hela kroppen. Så jag tror att det snarare handlar om att man med PCO sällan har ÄL och därför inte dessa känningar och när väl PMS kommer så blir man så glad för då tror man att man är gravid.