• elinamedtheo

Träffas i sthlm?

Jag visste inte vart jag skulle lägga tråden så det vart här under ung förälder. Men iaf. Jag vill så gärna ha nya bekanta som har barn i min ålder. Jag är 22 år och har en son på 3 månader. Vi bor i Åkersberga, just nu hemma hos mina föräldrar. Min sambo är just nu på öland och jobbar men kommer hem den 17:e augusti.
    Jag vill gärna träffa andra "unga" mammor med barn i min ålder för promenader, fikaträffar osv. Vore jätte roligt att lära känna någon i alla fall
    Hoppas på det bästa. Svårt att lära känna nytt folk så jag testar såhära

• Svar på tråden Träffas i sthlm?
  • tjejen89
    elinamedtheo skrev 2009-08-06 09:04:14 följande:
    Jag visste inte vart jag skulle lägga tråden så det vart här under ung förälder. Men iaf. Jag vill så gärna ha nya bekanta som har barn i min ålder. Jag är 22 år och har en son på 3 månader. Vi bor i Åkersberga, just nu hemma hos mina föräldrar. Min sambo är just nu på öland och jobbar men kommer hem den 17:e augusti.Jag vill gärna träffa andra "unga" mammor med barn i min ålder för promenader, fikaträffar osv. Vore jätte roligt att lära känna någon i alla fall Hoppas på det bästa. Svårt att lära känna nytt folk så jag testar såhära
    Jag är så sugen på att träffas, jag är liksom ensam hela dagarna och allt blir så lång tråkigt och jag har inte en ända vän här i sthlm! min flicka är 2 månader och 1 vecka är det ok! jag är en riktig promenad tjej och vill gärna ha ngn att gå med, jag bor på hägerstensåsen!
    Hoppas de duger :)
Svar på tråden Träffas i sthlm?