• Anonym (Såå sugen)

Bara jag som är sugen??

Usch..
    Är så sugen men mannen har vart lite off nu sen i måndags.
    Han har typ sovit ca 4 timmar varje natt:( Hon jobbar med att köra säd, och snart startar den riktiga säsongen, då är han inte hemma vissa nätter får får han sova i lastbilen.
    Har inte fått nått sen i söndags..
    Hur kan det vara så jobbigt att bara vilja ha sex så mycket??
    Hur ska jag klara mig?:S

• Svar på tråden Bara jag som är sugen??
  • Anonym (ständigt sugen)

Antingen tar du upp det med honom och säger ger du mig inget så tar jag en annan man som kan. Eller så får du börja använda klöver 5.
    Vet att det är jätte jobbigt när man själv vill, men inte ens sambo.

• Anonym (:()

Min gubbe kör grävare = borta söndag- torsdag + bonde på halvtid. Jag har inte fått sex på 3 veckor minst, och är så kåt att jag tror jag kört slut på alla leksaker vi har här hemma :(
    Men han vill inte för han är trött och för att jag är med barn :( vet itne om jag kommer palla 7 månader till av det här :(
    vad gör man!

• Anonym (Såå sugen)
    Shorona skrev 2009-08-06 10:04:34 följande:
    Vibrator så länge?
    Äger tyvärr ingen:(
  • Anonym (Såå sugen)

Anonym (ständigt sugen) skrev 2009-08-06 10:43:01 följande:

Antingen tar du upp det med honom och säger ger du mig inget så tar jag en annan man som kan. Eller så får du börja använda klöver 5.Vet att det är jätte jobbigt när man själv vill, men inte ens sambo.
    Har försökt ta de med honom men han blir bara grinig. :S Senast igår fråga ja om han inte tände på mig mer. Men han sa bara till mig att sluta va så löjlig:S Vet inte rikgti hur ja ska tolka de...
  • Anonym (Såå sugen)

Anonym (:() skrev 2009-08-06 11:30:38 följande:

Min gubbe kör grävare = borta söndag- torsdag + bonde på halvtid. Jag har inte fått sex på 3 veckor minst, och är så kåt att jag tror jag kört slut på alla leksaker vi har här hemma :(Men han vill inte för han är trött och för att jag är med barn :( vet itne om jag kommer palla 7 månader till av det här :(vad gör man!
    Okej. Min jobbar på maskin station och där får han ju göra allt från att köra lastbil med säd, grus kalk mm. Sen får han öven köra traktor och med allt vad det innebär.
    Sen på vintern mjölkar han varannan helg.
    Har inte nåra leksaker.. Men vill skaffa.. Är visserligen inte gravid men sexlusten ökar ju när man är de och ja börjar nästan undra hur de ska gå när man väl är gravid:S skit ja kommer avlida..:S

Anonym (Såå sugen) skrev 2009-08-06 16:04:06 följande:

Anonym (:() skrev 2009-08-06 11:30:38 följande: Okej. Min jobbar på maskin station och där får han ju göra allt från att köra lastbil med säd, grus kalk mm. Sen får han öven köra traktor och med allt vad det innebär. Sen på vintern mjölkar han varannan helg. Har inte nåra leksaker.. Men vill skaffa.. Är visserligen inte gravid men sexlusten ökar ju när man är de och ja börjar nästan undra hur de ska gå när man väl är gravid:S skit ja kommer avlida..:S
    Tänk vilka problem jag har då, ser människan max och jag skojar inte 5 timmar på dom tre dagar han är hemma :( och han ska jag ha barn med :P

Så jag kan ju säga att det är ett tips att ha leksaker. då kan man iaf stilla själv sexbegäret men närhetsbegäret är svårare. Jag kan ju med ärlighet säga att jag nog leker med mej själv minst 3 gånger varje dag om inte mer för annars lir jag tokig.

Och tycker du det är pinsamt att gå och köpa leksaker så beställ på internet då kommer dom i diskreta förpackningar :)
  • Anonym (Såå sugen)

Anonym (:() skrev 2009-08-06 20:14:36 följande:

Anonym (Såå sugen) skrev 2009-08-06 16:04:06 följande:
    Tänk vilka problem jag har då, ser människan max och jag skojar inte 5 timmar på dom tre dagar han är hemma :( och han ska jag ha barn med :PSå jag kan ju säga att det är ett tips att ha leksaker. då kan man iaf stilla själv sexbegäret men närhetsbegäret är svårare. Jag kan ju med ärlighet säga att jag nog leker med mej själv minst 3 gånger varje dag om inte mer för annars lir jag tokig.Och tycker du det är pinsamt att gå och köpa leksaker så beställ på internet då kommer dom i diskreta förpackningar :)
    Oj, skit. Ja de e problem. Men huvudsaken är att man älskar varann. Så brukar allt lösa sig.:) De va en period som vi inte hade sax alls typ.:S
    Vi hade sex en ggn i månaden, å de prickade hn in varje gång. Dagen innan min mens kom. De va som att han skrev upp att - ja där kan ja sätt apå henne för fagen efter kommer mensen. haha låter helts psyko när ja tänkerså:P haha
    Men ja har funderat länge på de med att beställa hem. ska bara ha pengar till de..:P får vänta tills ja fyllt år..:) hehe

Jo jag hoppas det blir bättre ^^ mesta av höstskörden är ju klar nu så han har lovat mej nästan att vara ledig i helgen :)
    Så jag hoppas!

Men det är inte så dyrt, beroende på vad man vill ha!
    Jag själv är mer för klitorisstimulatorer alltså små vibratorer man bara använder på klitoris då kommer jag snabbt och lätt har en som inte ens kostade en 100 ^^ ett tips iaf!

• bellzan

Haha tsss.. jag har varit utan i hela 3 VECKOR...i sträck. Har ett distansförhållande.. jag klarar mig finfint med mina små knep
    (otrohet finns inte med i dom knepen kan jag säga).

Du kanske ska prata med mannen din och fråga vad som står på? :O

Inte ofta män avstår sex :P

bellzan skrev 2009-08-06 23:33:41 följande:
    Haha tsss.. jag har varit utan i hela 3 VECKOR...i sträck. Har ett distansförhållande.. jag klarar mig finfint med mina små knep (otrohet finns inte med i dom knepen kan jag säga). Du kanske ska prata med mannen din och fråga vad som står på? :O Inte ofta män avstår sex :P
    Okej och hur vet du att alla killar vill ha sex hela tiden? Skulle du vara så sugen om du först jobbar från 6 på morgonen till 20-21 på kvällen 3 dagar sen upp klockan 5 jobba till 15 och åka 60 mil hem för att veta att du ska upp igen kl 6 för att jobba resten av dagen och kanske inte komma hem förens 00 på natten? hade du varit sugen då? Jag förstår fullständigt att min kille inte är så sugen nu, sen att vi väntar vårat första barn och han är rädd att det ska hända något med det när vi har sex. Och att jag är hormonstinn och kåt hela tiden :P

Jag anklagar verkligen inte min kille men visst måste man få gnälla ibland om man är lite missnöjd.

Av samma anledningar som att tjejer tappar lusten kan killar åxå göra det, utan att det måste vara något fel, jobbar dom mycket har dom inte mycket över till sex. Precis som att en nybliven mamma kanske inte har så mycket ork eller lust.

Just därför det är så otroligt bra med leksaker och det va väl ingen av oss som pratade om otrohet här eller hur?
  • Anonym (Såå sugen)
    bellzan skrev 2009-08-06 23:33:41 följande:
    Haha tsss.. jag har varit utan i hela 3 VECKOR...i sträck. Har ett distansförhållande.. jag klarar mig finfint med mina små knep(otrohet finns inte med i dom knepen kan jag säga).Du kanske ska prata med mannen din och fråga vad som står på? :OInte ofta män avstår sex :P
    Jo jag har haft distansförhållande i mina dar. OCh där träffades vi väldigt sällan..
    Tyvärr har ja ingen knepp.
    Jag förstår min kille helt fullt ut om han är trött. Han går upp 05.00 och kommer inte hem förens allt mellan 19.00 till 00.00 om inte senare. Vi har pratat om detta och Imorgon den 8 augusti har vi vart tillsammans i ett år och han får itne ens vara hemma för hans chefer. För att han måste jobba.
    Så egentligen är det itne kille jag ska prata med. De är hans chefer.
    Och killen är för snäll så han säger ine nej.
    Dom driver på han hela tiden. Han har nästan aldrig en lugn stund. :(

Jag får helt enkelt se till att han jobbar så mycket..
  • Anonym (Såå sugen)

Anonym (ständigt sugen) skrev 2009-08-06 10:43:01 följande:

Antingen tar du upp det med honom och säger ger du mig inget så tar jag en annan man som kan. Eller så får du börja använda klöver 5.Vet att det är jätte jobbigt när man själv vill, men inte ens sambo.
    Vad är klöver5?? :-$
Svar på tråden Bara jag som är sugen??