• Tokstolla

Badpalatset Fredrikshamn. Måste man bo på hotellet eller köpa färdig paketresa med Stena Line för att få komma in?

Är det någon som vet och isf vad det kan kosta på ett ungefär?

• Svar på tråden Badpalatset Fredrikshamn. Måste man bo på hotellet eller köpa färdig paketresa med Stena Line för att få komma in?
  • Tokstolla
    isisisis skrev 2009-08-06 19:25:05 följande:
    Jag skulle åkt upp till Skagen istället för de pengarna
    Ja, men det ser ut som om det ska regna på lördag när vi ska dit
    Så det var lite en backup
  • isisisis

Jaha.
    Ja jag bor i Skåne,här ska det vara fint.
    Men det är ju en 20 mil ovanför.
    Jag vet inte alls hurdet är med badhotellet.

Hoppas du får nåt annat svar då

• Krickan85

vi var där för några år sen och då kunde man betala inträde till badet i receptionen på hotellet så man behöver inte boka via stena eller bo där för att få bada. dock kommer jag inte ihåg va det kostade..

• KickiHH

jag var där för några år sedan och man betalde bara inträde till badet i receptionen på hotellet

• Tokstolla
    Krickan85 skrev 2009-08-06 19:44:16 följande:
    vi var där för några år sen och då kunde man betala inträde till badet i receptionen på hotellet så man behöver inte boka via stena eller bo där för att få bada. dock kommer jag inte ihåg va det kostade..
    KickiHH skrev 2009-08-06 19:46:41 följande:
    jag var där för några år sedan och man betalde bara inträde till badet i receptionen på hotellet
    Tack så jättemycket för era snabba svar!
    Nu är vi kanske lite garderade ifall det skulle bli katastrofväder.
  • Tokstolla

Har nu fått svar på mitt mail till hotellet och de säger att för vuxna kostar inträdet 75dkr.

• NoMercy

Men är inte det stängt för renovering?
    Jag har kollat på resa dit men det skulle öppna igen efter nyår, själva badpalatset alltså.

• Yosa
    NoMercy skrev 2009-11-04 16:04:57 följande:
    Men är inte det stängt för renovering?Jag har kollat på resa dit men det skulle öppna igen efter nyår, själva badpalatset alltså.
    Hur mycket jag än klickar mig runt får jag aldrig fram mer än en enda bild över badet. Jag skulle vilja hitta mer info om hotellets bad för barn. Någon här som vet någon bra länk?
  • dosed
    Titrania skrev 2009-11-04 19:24:27 följande:
    Det ÄR ju Frederikshavn de ska till
    Jo men badlandet/äventyrslandet är stängt för renovering så man får gratis inträda till den vanliga simhallen istället. Kanske inte lika kul.
  • NoMercy
    Titrania skrev 2009-11-04 19:24:27 följande:
    Det ÄR ju Frederikshavn de ska till
    Och skillnaden är?
  • Yosa

Så fattar jag rätt att hotellet är det samma som äventyrsbadet? Alltå hotell=jag får äventyrbada? Mne nu är badte stängt så nu erbjuda man att bada i stadens vanliga badhus?

• NoMercy
    Yosa skrev 2009-11-04 19:35:16 följande:
    Så fattar jag rätt att hotellet är det samma som äventyrsbadet? Alltå hotell=jag får äventyrbada? Mne nu är badte stängt så nu erbjuda man att bada i stadens vanliga badhus?
    Just det!
    Bor man på Scandic badar man gratis. Bor man inte där får man betala inträde. Men nu är badet stängt till maj 2010. Så då finns det nog bättre ställen att åka till.
  • Titrania
    Yosa skrev 2009-11-04 19:35:16 följande:
    oooh, det hade jag inte kopplat. Sorry
Svar på tråden Badpalatset Fredrikshamn. Måste man bo på hotellet eller köpa färdig paketresa med Stena Line för att få komma in?