Inlägg från: Shana88 |Visa alla inlägg
  • Shana88

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Jag tycker hon är vacker, och så är det bra att de vågar göra reklam för dildos i tv!

• Shana88
    ming skrev 2009-08-07 21:52:42 följande:
    Men de kunde ju ha valt en sångerska med en röst som passar till modellen, åtminstone. Jag tror att det är mest därför jag tycker att reklamen är konstig.
    Ja det skulle ha varit en sångerska med basröst som Amy Winehouse.
  • Shana88
    sanna88a skrev 2009-08-07 22:10:43 följande:
    handlar reklamen om dildos?:S
    Ja, för svenska förhållanden avslutar de ju med. Jag uppfattar det som att det handlar om apotekets nya dildos. Och tjejens flirtiga blick på slutet. Liksom, kom och ta mig, lite petting först med en dildo.
  • Shana88
    fruOO skrev 2009-08-08 12:23:52 följande:
    den handlar ju om deras hudvårdsserie apoliva, inte dildos...
    Va? Det var nytt för mig. Men varför ser hon så horny ut på slutet då? Är det intimtvål de menar?
  • Shana88

Jaha oki. Men vad trist, jag har trott hella tiden att det handlade om deras nya dildos, hon sjunger ju en kärleksång också, du håller mig kär och sådant.

• Shana88
    ming skrev 2009-08-08 12:40:34 följande:
    Haha, förlåt, men om du är seriös var detta det roligaste idag! Tänk att någon kan ha förväxlat den reklamen med reklam för dildos! Underbart!
    Ja, jag lade ihop två och två eftersom de säljer dildos där, men jag kollade på filmen nu, och då såg jag att det var gröna apolivaflaskor där några sekunder i slutet. Oops! Det hade jag inte lagt märke till. Filmen är inte direkt så tydlig om vad de säljer.

www.apoliva.se/
  • Shana88
    AlexandraK skrev 2009-09-03 13:48:37 följande:
    Inte rädd. Men nu kommer jag bara skratta var gång jag ser den. Förlåt Shana88. =) Att du trodde dom gjorde reklam för dildosar har gjort min dag. På ett roligt sett givetvis - inte nedlåtande.
    Haha, ett gott skratt förlänger livet jue! Jag skrattar också när jag ser den nu, förut tyckte jag den var lite skämmig, speciellt om man satt med killkompisar och tittade på tv. Jag tänkte att de kanske frågar om jag har provat apotekets dildosar, och det vill jag inte svara på :0O.
Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?