Inlägg från: regnbågspappan |Visa alla inlägg
  • regnbågspappan

Dildo i röntgen

fler än mig som fått konstiga blickar i tullen på flygplatser när ni haft era leksaker i väskan?

• Svar på tråden Dildo i röntgen
  • regnbågspappan

hahaha usch what a waste...

sist jag reste hade jag 4 st 2 dildon och 2 buttpluggs.. va skitkul att se tullarns min han titta på skärmen, titta på mig sen titta han på skärmen igen och så mig så kom det ett litet leende.. min morsa gick några bakom mig och jag skrek till henne tror han såg mina leksaker mamma..

• regnbågspappan

incidenter tycker bara det e kul.. har fan inget att skämmas för.

• regnbågspappan

Anonym (...) skrev 2009-08-08 01:18:03 följande:

Nä, inte du kanske men den som greppar tag i en monsterdildo av misstag och svingar runt den innan den hamnar i värkan igen, h*n kanske tycker att det känns liiiiite pinsamt
    hahaha..
  • regnbågspappan
    Anonym skrev 2009-08-08 01:36:19 följande:
    Varför i hela friden reser man omkring med sina sexleksaker? Om man nu är så sugen kan man väl köpa nåt på plats....seriöst alltså....
    varför kan man inte resa med dem.. e man ute och reser i flera månader till flera ställen kan det bli lite onödigt dyrt att köpa nytt på varje ställe
    Anonym (...) skrev 2009-08-08 01:38:05 följande:
    Frågan är också varför man väljer att lägga dem i handbagaget men man kanske drabbas av akuta behov av en plugg här och där under flygturen, vad vet jag..
    ja men lätt sätt att komma med i 10.000 meters klubben jue LOL
  • regnbågspappan

hahaha var fan tror du jag lärt mig.. hon bara skratta

• regnbågspappan

det e väl knappast om buttplugs hon har lärt mig utan att man inte ska behöva skämmas för någonting.. det där med buttplugs det har jag faktiskt lärt mig själv.

• regnbågspappan
    Anonym skrev 2009-08-08 02:04:59 följande:
    föräldrar och barn SKA blunda för varandras sexliv tack
    min mamma e sååå skön hmm NÄÄÄÄ inte på det sättet du tror utan kewl vi kan snacka om allt och hon berättar gärna om sitt sexliv för mig och det stör mig inte så varför skulle jag inte kunna berätta om mitt för henne
  • regnbågspappan
    Anonym skrev 2009-08-08 13:03:22 följande:
    På en del platser så är ju sexhjälpmedel olagliga då där kan ju en viss försiktighet krävas...
    ja jag har rest i de flesta länder och kulturer medmina leksaker och aldrig råkat ut för något.. turister är viktiga
  • regnbågspappan

Åhhh nu vet vi hur du blivit gravid det e dildona ;)

Svar på tråden Dildo i röntgen