Lergigan comp
hej!
fick medicin mot mitt illamående igår av min läkare,lergigan comp. har ni testat det och vad tyckte ni? dom säger att det är lite lugnande också
hej!
fick medicin mot mitt illamående igår av min läkare,lergigan comp. har ni testat det och vad tyckte ni? dom säger att det är lite lugnande också
Det funkade jätte bra för mig. Lergigan Comp används för många saker och för vissa har det en lugnande effekt. Hoppas illamåendet går över
Jag tyckte inte om dom! Dom fick mig att tappa kontrollen över mig själv och dessutom hjälpte dom inte mig mot illamåendet.
Hoppas att dom hjälper dig bättre än mig!
Jag gillade dem inte.
Fick hjärtklappning och kände mig ännu tröttare än innnan.
Hjälpte inte mot mitt illamående heller.
Men däremot har Primperan hjälpt lite, utan bivärkningar....
Hjälpte kanon när jag väntade dottern, kunde vara på jobbet och fungera som en människa igen men det gällde att ta den REGELBUNDET!!
Nu när jag väntade sonen så hade den inte alls samma effekt. Men jag åt den ändå för utan den var det fullkomligt vidrigt.
Fick hjärtklappning och så men minsta lilla lättnad i illamåendet gjorde det värt alla biverkningar!!
Hoppas den funkar för dig och lycka till!!
än så länge har dom inte funkat;(
De var räddningen för mig i vecka 8-12 under denna graviditet, jag kunde inte göra något överhuvudtaget innan jag fick dem. Mådde bara illa, illa hela tiden. Så fort jag började med Lergigan blev jag bättre.
Hemskt trött blev jag och sov en stund på dagen varje ledig dag, men det var det värt att kunna göra något annat än att ligga i sängen och må dåligt hela kvällarna som jag gjorde innan.
Men de verkar funka väldigt olika på olika personer. Kanske ska du be om något annat istället?
Jag mådde fruktansvärt illa förut, kräktes varje/varannan timme, men sen fick jag lergigan och det har räddat mig :D Mitt knep är att jag tar en tablett 2 timmar innan jag går upp, då hinner den verka innan jag börjar dan och det har funkat otroligt bra :D
Jag kräks flera gånger dagligen trots att jag äter dem.. men utan dem blir det ännu värre..
Är det inte lergigan comp som inehåller koffein eller nåt? Jag åt lergigan under min förra graviditet och fick då höra att den som bara heter lergigan är bättre för att man just kan få hjärtklappning och bli "speedad" och dylikt av lergigan comp.
Jag tyckte i alla fall att lergigan funkade för mig. Blev helt klubbad de första gångerna jag tog den, men efter två-tre dagar gick det över.
Jag blev helt borta av lergigan comp! Har minnesluckor från tiden jag åt dem. Skitläbbigt! Å andra sidan kände jag inte av ngt illamående men det var troligtvis pga av att jag var nästintill medvetslös.. haha! Hoppas dom funkar bättre för dej!:)