Lergigan comp
hej!
fick medicin mot mitt illamående igår av min läkare,lergigan comp. har ni testat det och vad tyckte ni? dom säger att det är lite lugnande också
hej!
fick medicin mot mitt illamående igår av min läkare,lergigan comp. har ni testat det och vad tyckte ni? dom säger att det är lite lugnande också
Har provat både lergigan comp och lergigan 25mg. Tyckte att lergigan 25mg hjälpte allra bäst. Hade inte klarat mig utan!
Lergigan Comp räddade mig totalt. Det tog bort det värsta illamåendet och jag slapp den värsta tröttheten och slapp vara halvt medvetslös jämt.
Jag fick lergigan (inte comp) mot min gravklåda. den funkade mot det. MEN jag däckade i ca 1,5 dygn. så jag vågar inte ta dom när jag har mina barn eller när jag ska vara på jobbet.
Är inte Lergigan o Lergiagan comp samma fast compen e starkare????
Det funkade mot det värsta illamåendet för mig. Första gångarna jag tog dem så blev jag helt borta - somnat sittande med hemska hjärtklappningar. Jag får välja mellan illamåendet och kräckningar eller att bli hemskt trött.
jag använder Lergigan Comp och har gjort det i 3 veckor...Älskar dom då de tar bort illamåendet HELT på mig och jag slipper kräkas..Jag känner ingenting av dom såsom trötthet m.m, men det brukar jag inte ha av andra läkemedel heller.men det är individuellt med alla läkemedel. Finns folk som blir däckade av panodil. Men som sagt mig funkar dom perfekt på och har inga biverkningar heller.
Lycka till med ditt och hoppas du mår bra
Dimitra: Då vet jag inte var på fass du kollar
www.fass.se/LIF/home/soktraffar_all.jsp&searchtext2=&allCategories=false&searchtype=
*sätter på mig dumstruten och suckar djupt*
Glöm det
Jag måste ha tänkt på mängden koffein. Jag visste att det var 50 mg jag fick utskrivet (av nåt i.a.f.)
men efedrin är ju narkotika klassat i sverige.
Kanske ska jag ge dom en chans till, blev bara så konstig i kroppen, så obehaglig.
ni som använde lergigan comp försvann era symptom då som ömma bröst?
Jag började med dem i vecka 8 och då hade nog mina bröst redan börjat ömma lite mindre. Tror inte jag kände något särskilt av tabletterna förutom att jag blev trött och lite lugnare i humöret (vilket märktes när jag slutade med dem vecka 12, och fick återuppleva hur gravidhormonerna var). Ja, och så funkade de mot illamåendet också förstås.
jag tycker att mina bröst är mindre ömma, jag har bara tagit en idag för jag blir däckad av dom och så mycket mot illamåendet vet jag inte om dom hjälper
Jag började med dom idag, och visst det hjälper mot illamåendet, jag mår bara illa litegrann nu, slipper spy upp allt, fick inte ens behålla vatten innan.
Men jag känner mig jättekonstig av dom, som att jag är drogad, jag äter comp, men de har verkligen ingen uppiggande effekt på mig, ska kanske tillägga att jag väldigt sällan äter tabletter överhuvudtaget, men det påverkar mig ganska rejält, men hellre drogad än att spy var 5e minut!