• Stumpan84

Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!

Förstår dina känslor och jag har ofta gått med samma tankar när jag har varit i förhållande med killar. Att ha en tjej vid sidan om... Med ett ex till mig hade vi öppet förhållande. Han fick ha sex med tjejer och jag hade sex med tjejer och det var underbart! Men vi hade en viss tillit också. Vi hade våra regler som vi satte upp så båda skulle känna sig bekväma.

Om du verkligen känner att din kropp och ditt hjärta vill ha en tjej så är det de du vill och tyvärr så innebär det att din sambo inte gör dig lycklig just nu och för HANS skull, om inget annat, så säg sanningen och skilj på er. Så slipper han gå och undra och vara orolig. Vet att det är skrämmande att va ensam men med tiden kommer du inse hur skönt det är! Det är så skönt att ha egen lägenhet där JAG bestämmer ENSAM! JAG har min ordning, JAG bestämmer om folk ska komma in eller ej, JAG bestämmer!

Plus att jag kan bjuda in vem jag vill, när jag vill beroende på vilket humör jag e på ;)

Såg att du finns på qx och förstår att du vill va anonym men om du känner du vill ha någon att prata med så finns jag där. Mitt nick är Dizzymiss_me =)

Svar på tråden Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!