Inlägg från: Anonym (Maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maja)

Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!

Det låter som du fått goda råd här inne. Att släppa in en tredjepart i ett sexliv som itne fungerar lär bara bli fumlande och tafatt och något man endast bör göra om man är säker på varandra och har en väl funderade relation.

Du bör lämna din sambo, du är ung och livet ligger framför dig och prova dig fram vem du är.

Ta steget från din sambo. Kanske du inte går till en tjej utan det blir något helt annat. Det vet du inte föräns du har tagit steget.

Lycka till!

• Anonym (Maja)

Anonym (Solokvisten) skrev 2009-09-04 22:03:44 följande:

Hara bara läst TS, MEN: Jag hade liknande funderingar och har testat att ha sex med tjejer, dock bara via trekanter, gruppsex eller liknande. Och faktum är att jag inte gillar det, men inte vet om jag kanske hade gillat det med rätt tjej, på tu man hand. DET är lätt enerverande. Att ha sex på fler är en upplevelse i sig men kan inte på något vis ersätta vad man känner och upplever med enbart en partner. Därför tror inte jag att en trekant är rätta sättet att ta reda på vilken sexuell läggning man har. Då tror jag mer på att utforska det på egen hand, solo, med en person av samma kön. DÅ vet du nog säkrare.
    Hur kommer det sig att du haft så gruppsex så många gånger om du inte riktigt gillar det?
  • Anonym (Maja)

Då är jag med. Om man gillar det i tanken så tycker jag att man ska prova det. Om det var bra första gången men inte toppen så kan det ju bli bättre.... själv vill jag inget hellre än att prova just nu men bor i en liten håla och här skulle jag inte våga sticka ut stortån äns om jag yppade till någon att jag ville prova tjejer...

• Anonym (Maja)

Får man fråga vart i sverige du bor? Jag bor typ 30 mil norr om stockholm

Svar på tråden Ett godkännande om trekant har ställt till det lite för mig.. Tankspridd!