• Love5

Överdragsbyxor eller fleecebyxor i stl 68-74

Har någon sett överdragsbyxor eller fleecebyxor i stl 68 alt 74? Helst marinblå. Har Polarn och pyrets skaljacka till hösten, tror jackan är lagom varm att användas som sovjacka i vagnen när det blir lite kallare också, i och med att man lägger bebisen i en åkpåse. Hittar bara överdragsbyxor och fleecebyxor i stl 80 och uppåt :(

• Svar på tråden Överdragsbyxor eller fleecebyxor i stl 68-74
  • tessan27

Polarn brukar även ha skalbyxorna i strl 74 i alla fall. Fleecekläderna är jag inte så säker på.

• Seldonia

Har haft både fleece-underställ och skalbyxa i 74 från polarn, jag tror nog att de finns i mindre storlekar också.
    Lindex, H&M och KappAhl gör alla sina varianter av PoP:s vinnande koncept, så de har säkert också nånting.

• Love5

Glömde skriva att Polarn och pyrets är de enda jag kände till fanns, men de tycker jag är lite onödigt dyra för en sån liten bebis. Funktionsplagg är jätte bra, men en bebis som inte går ännu klarar sig med en enklare byxa tycker jag.
    Lindex har överdragsbyxor, men från stl 80, än så länge har inte varken H&M eller KappAhl fått in några, kanske kommer senare?

• Lejån

Fleecebyxor brukar Lindex ha i små storlekar också.

längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Överdragsbyxor eller fleecebyxor i stl 68-74