Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Varning på Tradera!

Totalt oseriös säljare:
    www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx

Krävde 200 kr för posta 2 saker med posten av mig, påstod hon skulle skicka med det som blev över, vägde själv samma vara hemma. Meddelade henne att det skulle kosta 84 kr + 50 kr för REK. Hon gav mig negativt istället för svara!

Totalt sanslöst, fick negativt fast man inte gjort något

I'm a MILF
  • Svar på tråden Varning på Tradera!
  • panzermensch

Hon ville ha 200 spänn för posta en madrass och bottenplatta till liggdelen! Sen vägrar hon fatta att jag inte vill betala in mer än vad det kostar och gav mig negativt istället för lösa det Så jävla förbannad!! Sköter mig stenhårt och får två negativa omdömen samma dag man köpt varan!!

I'm a MILF
  • panzermensch

Hann gå 1 ½ h efter auktionen slutats. 2 mail hann man skicka för att diskutera frakt sen kom omdömena Skickade begäran om återkallelse, får se vad människan svarar

*morr*

I'm a MILF
  • panzermensch
    myHappiness skrev 2009-08-09 21:44:28 följande:
    Grejerna ute igen. Nu med porto.
    Hon hade det innan med men vägrade samskicka!
    Dock har hon sänkt 20 kr på plattan
    I'm a MILF
  • panzermensch
    m1nn13 skrev 2009-08-09 21:47:31 följande:
    Oavsett vad som hänt tycker jag det är oschysst att hänga ut traderaren här. Klaga hos Tradera istället!!!
    Oavsett vad? Jag fick inte ens chans att betala!! Hon neggade mig efter 1½ h efter de gått ut!
    I'm a MILF
  • panzermensch
    ESCV skrev 2009-08-09 21:48:00 följande:
    Men vadå vann du samma auktioner tidigare idag och nu har hon lagt ut dom igen? Anmäl henne till tradera så hon blir avstängd.
    Har mailat och ifrågasatt detta till tradera. Vann ju auktionerna vid 18 hann liksom inte ens få chans att betala!
    I'm a MILF
  • panzermensch
    maggsan skrev 2009-08-09 21:49:37 följande:
    Köper aldrig av säljare som har många minus. Även om det vill ha en vara som jag verkligen vill ha. Jag vågar helt enkelt inte.
    Jag tyckte hon hade många + med så chansade Var dumt av mig.
    I'm a MILF
  • panzermensch
    maggsan skrev 2009-08-09 21:52:30 följande:
    Ja men det är inte så lätt alla gånger eller hur?? God trogen som man är.
    Mm.. Känner mig dum Kommer aldrig våga handla på tradera mer nu.
    I'm a MILF
  • panzermensch
    Mizca skrev 2009-08-09 22:01:41 följande:
    Hur vet du att det är exakt samma vara? Jag menar, säljaren kan ju ha fler kopior?
    Är samma vara upplagd precis EFTER hon la negativt omdöme.

Fick nu de återkallade så hon gav väl upp så jag slapp fula minus på min sida pga hennes idioti och därav fått min första stjärna. Så nu kan jag va tyst

*surar dock över förlorade varor*
    I'm a MILF
Svar på tråden Varning på Tradera!