• whiiiii

Billiga gardinstänger?

Någon som vet var man kan köpa billiga gardinstänger, helst inte på nätet. Jag vill inte ha de här vanliga svarta utan lite mer lyxiga. Någon som har nåt tips?

• Svar på tråden Billiga gardinstänger?
  • Silverkatten06

Lyxiga gardinstänger billigt? Låter lite motsägelsefullt Men kolla Jysk, IKEA eller Rusta, tex.

• MyFine

Har du något Dollarstore i närheten? Där har dom snygga gardinstänger, och billigt är det oxå!

• whiiiii
    MyFine skrev 2009-08-10 09:32:10 följande:
    Har du något Dollarstore i närheten? Där har dom snygga gardinstänger, och billigt är det oxå!
    hmm, jag vet inte.. Jag bor i Alingsås, några mil utanför Göteborg. Finns de i göteborg?
  • whiiiii
    Silverkatten06 skrev 2009-08-10 09:30:43 följande:
    Lyxiga gardinstänger billigt? Låter lite motsägelsefullt Men kolla Jysk, IKEA eller Rusta, tex.
    njae, de behöver inte vara lyxiga, bara se lyxiga ut {#lang_emotions_wink} 
  • whiiiii
    whiiiii skrev 2009-08-10 10:45:24 följande:
    hmm, jag vet inte.. Jag bor i Alingsås, några mil utanför Göteborg. Finns de i göteborg?
    äsch, googlade lite och det ser inte ut som att de finns i närheten {#lang_emotions_undecided}
  • whiiiii
    Mrs Moneybags skrev 2009-08-10 11:13:45 följande:
    Här har du en lyxig billig stång www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=#Skämt åsido, Jotex har väl bland de billigaste gardinerna på marknaden...
    De hade iofs väldigt fina gardiner {#lang_emotions_sunny} Fast sambon blir nog galen på mig om jag köper på mig fler gardiner. Vi har hur många gardinpar son helst {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Billiga gardinstänger?